Foto bij 20

Wees voorbereid op een mega rollercoaster!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • LeLouisx3

    What the fuck happened? Jij noemt dit een rollercoaster, dit is wel een heftige rollercoaster met een zevental loop de loops erin!

    Harry is compleet gestoord! (Jij ook een beetje om dit soort dingen te bedenken 😛)

    'Hij' is volgens mij de sugardaddy! El vond hem eerst creepy en hij nam de meiden mee naar die club van H, dus wellicht heeft hij er connecties. Toen Liz zo huilde als Harry daar binnen was, zal hij een paar dingen gezegd hebben over Sugardaddy waardoor ze overstuur raakte en besefte dat ze geen kant op kon. Liz zit een soort van gevangen tussen haar vriend en El, ze wil wel voor El kiezen maar dan komt ze wellicht zelf in gevaar want dan zullen daddy en H samenspannen en wraak nemen.

    Of hij kan ook haar ex zijn. Dat Harry hem wil wreken omdat hij iets fout deed in zijn milieu en El is collateral damage.

    Zoveel theorieën in mijn hoofd, zo weinig antwoorden. Schrijf dus maar snel verder want ik wil antwoorden.

    2 jaar geleden
    • bels

      Hahahaha ik moet hier dus erg om lachen, prettig gestoord noemen we dat maar 😜😘

      Ik vind je theorieën super leuk! Maar ik zeg niks, sorry ❤

      2 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen