Foto bij Hoofdstuk 4

Robbie en Jessica zijn op de vlucht. Ze worden gezocht door hun ouders, de politie en de kaartjescontroleur.

De vrouw kijkt ons boos aan. Ik zie de kaartjescontroleur lopen. Ik zeg :’Ik zal stiller zijn als jij me loslaat.` De vrouw laat los. We gaan naar de wc en doen de deur op slot. Ik hoor de controleur zeggen :’Jij hé, ja jij hé.` We houden onze adem in. Ik hoor dat de controleur steeds dichterbij komt. Ineens hoor ik dat hij weg gaat. Ik en Jessica halen opgelucht adem. We doen het wc-deurtje open en gaan uit de trein. Jessica zegt :‘Volgens mij zijn we in Lelystad.` We lopen het perron af. Op een bord zie ik staan Lelystad. Ik zeg :’We moeten naar Roosendaal, niet naar Lelystad.` Jessica zegt :’Ik zie daar staan van Lelystad naar Barneveld, dan zijn we dichterbij.` Ik zeg :’Als we in die trein gaan moeten we oppassen voor de kaartjescontroleur.` Jessica zegt :’We kunnen ook met iemand mee naar Roosendaal.` Ik knik. Ik hoor een man zeggen :’Oké Wendy, we gaan met de auto naar Tiel.` Ik zeg :’We moeten met hun mee, dan zijn we dichterbij Roosendaal, veel dichterbij.` Jessica en ik lopen sluipen achter de mensen aan. De man doet de deur open voor zijn dochter Wendy en doet hem daarna weer dicht. De man stapt in.

Reageer (2)

  • JoshuavdS

    leukste verhaal ooit omdat: ja jij he ja jij

    2 jaar geleden
  • MaeveWarg

    Hoe gaan ze dat doen?

    2 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen