Foto bij Hoofdstuk 12

Robbie heeft 5 bondgenoten. Walter, Jessica, Madelief, Madeline en Lowie.

We worden in de halve trein gezet. Ik sta hang naast Madelief en Lowie. De halve trein begint te rijden. We horen het als er een groep af is. De groep van 3 is af. Ik hoor dat er nog 19 deelnemers zijn en nog 4 groepen. Walter zegt gilt :´Ik val, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!` Nog 18 deelnemers. Mijn hanger breekt af. Ik grijp me schreeuwend af aan Lowie. Lowie gilt :´Robbie, de hanger breekt af!` Lowie grijpt zich angstig vast aan Jessica. Jessica schreeuwt :´Robbie, sorry voor alles wat ik je misdaan heb, zullen we weer vrienden worden. Ik haat je niet, ik vind je aardig.` Aan Jessica hangen ik en Lowie. De kiwi fan roept :´Nog 3 groepen, die van 6 en de twee van 5. Die van 6 deelnemers heeft er nog 5. Een groep van 5 heeft er nog 3 en de andere van 5 heeft er nog 1. Nog 9 deelnemers en drie groepen. Zes hiervan worden mijn bloederige slaven en 3 worden vrijgelaten.` Jessica gilt. Haar hanger breekt af. Ze grijpt zich vast aan Madelief. Madelief schreeuwt :´Au, dit is te zwaar!` De kiwi fan verkondigd :´Nog 6 deelnemers en 2 groepen.` Jessica´s rok scheurt. Lowie en ik vallen.

Reageer (1)

  • JoshuavdS

    leuke AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH

    2 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen