Foto bij Hoofdstuk 13

Nog 6 deelnemers en 2 groepen! Aya, Robbie, Jessica, Lowie, Madelief en Madeline.

Gillen grijp ik Jessica´s overgebleven stuk rok. Lowie valt. Nog 5 deelnemers. Ik, Jessica, Madelief, Madeline en Aya. Ik hoor een vreselijke gil. Een meisjesstem. De bloederige kiwi fan gilt :´Nog 4 deelnemers, Aya Elizzouzi van 14 jaar. is mijn bloederige dienaar geworden.` Jessica gilt :´Mijn rok scheurt bijna!` Madelief gilt :´Iemand wordt een bloederige dienaar. Iemand moet loslaten. Ik wil jullie niet kwijt. We gaan ons samen laten vallen. Dan ligt het aan zogenaamd bloederig geluk. Drie, twee, een, nu!` Ik laat me los. We zijn een echt team. De kiwi fan zegt :´Ze zijn een echt bloederig team.` Ik ben het woord bloederig helemaal zat. Ik ben aan het vallen. Ik voel het bloed op mijn schoenen. Jessica gilt :´Robbie, hier is de brief! Ik hou van jou. Tot nooit meer!` Jessica´s laatste haren gaan onder water bloed. Ik, Madelief en Madeline worden omhoog getild. Jessica kruipt het water bloed uit. Ze is een bloederige dienaar geworden. Ze gaat naast Aya zitten. De witte bank is door alle bloederige dienaren rood geworden. De kiwi fan zegt :´Bloederige geesten, jullie achternaam is nu Dood. Bloederige dienaren, jullie achternaam is nu Bloed. Ga weg uit het bloederige kiwi fort, Madelief Winner, Madeline Winner en Robbie Winner.` Jessica Bloed zegt :´Robbie, nog 1 kus, als afscheid.`Jessica bloederige lippen komen op mijn lippen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen