Foto bij You knew our mothers? -8-

moet nog huiswerk doen, xD

heb een raadseltje: er zijn 5 eendjes aan een meer. 1 voor 1 gingen ze in het meer, 1 na 1 gingen ze uit het meer. Hoe lang waren ze in het meer???

Zelfs ik, die dacht dat ze het wist, ontdekte nu het echte verhaal.
'Lang geleden werden er 10 meisjes uitgekozen. Deze meisjes waren voorbestemd om de leiders van Raven voort te brengen. Al hun kinderen werden commanders van 1 staat. De afstammelingen van die commanders werden engels en de eerstgeborene werd de opvolgende commander. -dit is wel heel ingewikkeld- De anderen hun kinderen werden shapeshifters. Ik was dus de eerstgeborene. Mijn zussen Elaine en Diana waren jullie moeders. Zij waren net als jullie shapeshifters. Jou moeder, Farah. Haar naam was Diana. Ze vroeg me dit pas te vertellen als je er zelf bijna achter was. En jou moeder, Luna. Haar naam was Elaine. Omdat ik geen kinderen kan krijgen en zij na mij eerst was gaat jou broer mijn opvolger zijn. Ze was zo trots toen ze stierf. Ze had 3 prachtige kinderen.' Farah en ik hadden de hele tijd niks gezegd. 'Jij kende onze moeders?' piepte Farah. Niobe knikte. 'Ik heb een broer?' fluisterde ik. Niobe knikte weer. Ik denk dat Farah en ik evenveel onder de indruk waren van het verhaal. 'Hij komt trouwens volgende week.' zei Niobe om de spanning te breken. 'Echt waar? Wat is zijn naam?' Niobe lachtte 'Zijn naam is Lune' Ik moest lachen. Mijn mama moet iets gehad hebben met namen die met een L beginnen.

Reageer (2)

  • Paperthin

    jij mag niet antwoorden!

    1 decennium geleden
  • Usagi

    TWEE MINUTEN!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen