Foto bij Blood and No Mirror Image!!

REactiee altijd welkom!!(flower)

Veel plezier..

POV Eline.
Ik voelde als tintelen, Larissa was nu weggegaan. Logish ik duwde haar zonder rede tegen de muur.
Wat had ik, ik stond weer op en probeerde door het ziekenhuis te lopen.
De vorige keer lukte dat niet maar, ik hoopte nu wel. Gewoon alle dokter en zuster ontwijken dacht ik bij mezelf.
Ik zag Larissa en Vera in de kamer van Dylan staan, zei mochten me natuurlijk ook niet zien en ik rende nu een stukje snel door.
Wow, rende ik nou sneller nee dat komt natuurlijk omdat ik de hele tijd had gelegen.
Ik zag nu iemand liggen, hij lag daar helemaal alleen, ik keek nu beter in de kamer en zag een bloedzak naast het infuus systeem hangen.
Iets in me zei dat ik er heen moest gaan en nou ja dat deed ik dus maar.
Ik liep er heen en pakte de bloedzak maakte voorzichtig de draden los en nam het neem, ik liep nu maar de wc en daar was gelukkig ook niemand.
Drink het, Drink het zei een stem heel hard in mijn hoofd. Je hebt het nodig.
Ik kon mezelf niet bedwingen en dronk het op. Wow dit spul was eigenlijk wel lekker.
En voor ik het wist was de hele zak leeg. Ik gooide hem door het raam naar buiten.
Ik liep naar de spiegel en veegde het overige bloed rond mijn mond weg.
Wat was ik aan het doen? Dacht ik bij mezelf.
Ik keek in de spiegel en ik zag niets, helemaal niets! Wat gebeurde er hier had ik nu geen spiegelbeeld meer. Dat kan toch niet!
Wat moest ik nu doen, ik vertrouwde er op dat al het water dat langs mijn mond was gegaan al het overige bloed had weggespoeld. En ik liep weer zonder dat iemand me gemist had weer terug naar dat bed. Renske sliep nog steeds maar die sliep zo ie zo door alles heen, altijd!
Toen ik weer in bed lag, en dacht over wat ik had gedaan, rilde ik van mijzelf en dacht snel aan iets anders ik dacht aan de film waar ik volgende week al in moest spelen en rilde nu weer van zenuwen. Ik voelde me er nu wel een stuk beter door, dat had ik duidelijk door.

Opeens stond er een jongen achter me en het leek wel of de tijd stil stond en ik draaide me om.

Reageer (5)

  • blovesr

    NEEEEH NU KOMT EDDIE>(huil)

    ik wil net als bij die knappe doktoren ook hem zoenen hoor..(hoera)

    1 decennium geleden
  • VeerFanPire

    Snelllll VERDER
    >>>!!!!!!!!:@:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    Whahahah you wish DylanxD
    Hoe moet dat dan gebeurd zijn?:P

    SnellVerderr(H)

    1 decennium geleden
  • DjDylano

    ben ik nu een weerwolf?(hoera)

    1 decennium geleden
  • VeerFanPire

    Woohoo Snelll VERDER

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen