Foto bij virag en andrea deel 5

jullie zaten bij de pitza ria en jullie hadden pitza gegeten na het eten vroer virag wat jullie nog gingen doen.

Virag prov.

Nou vraag ik met een geieriteerde humeur waar gaan we nu heen huh we gaan naar de bios zegt Bill met een glim lach Andrea met een glim lach ja cool lijk me leuk Tom ja ik vind het goed en daarna keken ze mij aan huh ja ok ik vind het best. We liepen richting de bios Andrea kwam wat is er met je ik keek haar aan met een boos beroete gezicht ik ben een betje misserlijk ik denk dat het door de pitza komt ja ik denk het ook want ik voel me ook niet echt lekker zecht Andrea met een beroete gezicht maar ja we gaan lol maken ook al voellen we ons niet zo lekker zegt andrea met een moeilijke glim lach op de gezicht hallo we zijn wel met twee leuke jongens op stap:D ja dat is waar en keek Andrea lachen aan na een tijdje lopen kwamen we eiderlijk bij de bios aan en naar welke film gaan we zecht Tom lachend naar een griesel op horor (of zo iets)ja cool en Andrea en Tom kijken me lachend aan en wat vind jij Bill huh ja is goed ik ga wel kaartjes kopen zecht Tom en loop weg later later kwam hij terug met de kaartjes en naar welke griesel of horor gaan we zech ik zo met een biberende stem we gaan naar the gruge een maal binnen en we zaten op ons plek begon de film.

Andrea prov.

Ik zat naast Tom en naast Virag de film was niet eens begonnen en ik vond het al eng want er waren een paar voorsukken te voorschijn van een andere griesel film's Tom keek me af en toe aan of het nog wel ging ik keek ook wel af en toe naar hem en zo dra hij naar mij keek keek ik snel weer naar de grote witte doek een maal de film begonnen vond ik het dood eng ik keek af en toe naar Virag en Bill kijken wat hun aan het doen waren en ik zag dat Bill een arm om Virag had ik was wel een beetje jaloer dat Tom dat niet bij mij dee op eens wert ik uir me gedachtens gehaald om dat Tom ook een arm om me heen sloeg ik schok om dat hij dat dee ik keek hem geschokken aan hij moest lachen ik ging tegen hem aan zitten zo voelde ik me op me gemak en het voelde goed ik kreeg kriebeld in me maag. De film was af gelopen en we liepen samen naar beneden en naar buiten.


Hoe het veder gaat lees je dr volgende keer weer
Re A.U.B :D dankje wel

Reageer (1)

  • LittleLilla

    Een arm om me heen, nice hihi (:
    Heeeel snel verder he!
    En laat de volgende keer een bericht achter in me gb of stuur een prive-bericht, als er een nieuwe hoofstuk is, good?
    Alvast bedankt!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen