Foto bij De tweede opdracht

Stad: Breda
Jongen: Rens Hoeff

Stad: Scheveningen
Meisje: Fleur Brigtte
Jongen: Joe Karrosoh

Stad: Haarlem
Meisje: Suze Lokkes

Stad: Alkmaar
Meisje: Isabelle Cross
Jongen: Benjamin Cross

Stad: Leeuwarden
Jongen: Dennis Blow


Stad: Arnhem
Jongen: Jozua Zwaz

Stad: Utrecht
Jongen: Ruben Clash

Stad: Rotterdam
Meisje: Yuuka Deens

'Opdracht twee is schieten op het goal vanaf de middellijn. De keeper is Rowan Belts. Je mag drie keer schieten. Minimaal een moet raak zijn om door te mogen,' zegt een man. Rowan Belts gaat voor het goal staan. Er zijn in totaal nog tien deelnemers. Rens gaat eerst. Hij schiet het laatste schot raak. Dan gaan er nog een paar. 'Kom, Isabelle Cross,' zegt de man. 'Doe je best, Isa,' zeg ik. Isabelle schiet de eerste en de laatste keer raak. Ze heeft het dus gehaald. 'Benjamin Cross, komen,' zegt de man streng. Ik ga op de middellijn staan. De bal ligt onder mijn rechtervoet. Ik kijk naar Rowan Belts. Hij lacht vrolijk. Geen teken van angst. Dadelijk wel. 'Hallo, ik ben de oppermachtige Benjamin Cross. Ik ga alledrie de keren scoren en jij bent dan bang voor mij.' Rowan Belts lacht. 'Laat maar zien dan,' lacht Rowan Belts. 'Oké, maar dan ben je de rest van je leven bang voor mij,' zeg ik. Ik schop de bal richting het goal. Met gemak houdt Rowan de bal tegen. Mijn tweede schot wordt ook met gemak tegengehouden. Mijn derde ik raak! Yes!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen