Let op: !De volgende tekst kan herhalende stukken bevatten!







In het verleden, nou ja, een jaar geleden speelden we Harry Potter en ik vond het zo geweldig! Ik las de boeken, keek naar de films en ik had zoveel spullen, posters, kleding, boeken en een echt heel grote obsessie. Ik maak zelfs Harry Potter-examens!! Het was echt geweldig, nee, ik bedoel zelfs fantastisch, geweldig, leuk, ongelooflijk🤩😍 😊😃, maar toen de examens eindigden, verveelde ik me een beetje om het te spelen. Ik wilde spelen, maar niemand speelde het die dicht bij mij stond en daarom werd het een beetje saai voor mij - en voor andere mensen zoals ik - zoals mijn vrienden - mijn Harry Potter-fanvrienden. Maar ik heb het gemist en ik kan er geen genoeg van krijgen om er maar een klein beetje over te praten. Ik vroeg nog aan mijn vrienden: kunnen we het spelen? kunnen we erover praten? kunnen we het over de boeken hebben? maar we praatten en we speelden niet zoals toen😢 het was een ander spel, het was het Harry Potter-spel, maar niet echt hetzelfde als toen en toen was het geweldig, ongelooflijk, weet je: de beste tijd van mijn hele leven. Maar als iedereen bijna stopt met Harry Potter kon ik niet verder. Ik kon het niet alleen spelen, ik kon er niet alleen over praten. En ik stopte ook, het was moeilijk voor mij, maar het moet ik wilde opnieuw beginnen, ik dacht: als ik nu niet stop, kan ik niet opnieuw beginnen, want tien ik als ik het een klein beetje bleef vasthouden, zou het waarschijnlijk werd uiteindelijk helemaal niet interessant. Dus ik stopte echt met zijn fan van Harry Potter. Misschien klinkt het te dramatisch, maar het was echt heel moeilijk voor mij om te stoppen. Stop met iets waar ik een jaar geleden heel erg veel van hield. Twintig minuten later wist ik het: ik kan er niet echt mee stoppen, dus pakte ik het op, maar ik was geen fan of zo. Ik word fan van iemand anders: Ed Sheeran en Taylor Swift (ik was nog steeds fan van Emma Watson) Ik was fan en fan en fan van Taylor. Maar ik realiseerde me: ik ben gelukkiger met Harrt Potter en ik begon opnieuw Het was niet precies hetzelfde als de echte Harry Potter-tijd, maar het was oké. Ik ben nu bezig om fan en fan te worden en zou het graag nog een keer willen spelen en weer een hele grote fan worden.

Reageer (1)

  • ChifuyuMatsuno

    Harry Potter is hét ding waar je in 1 minuut aan verslaafd kan raken. Ik ben nu 13, en ik dacht eerst dat mensen Harry Potter voor niets leuk vonden. Tot op een dag mijn vriendin me het eerste boek van Harry Potter uitleende. Ik las de eerste vijftig pagina's en raakt er verslaafd aan. In een ruk las ik de eerste twee boeken uit. En toen, in exact een week, las ik de vijf andere boeken ook uit op mijn e-reader! En toen besefte ik waarom mensen zo verslaafd waren aan Harry Potter xD

    2 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen