Always cold
Always alone
Here comes the snow Queen
Who just wants life to be done

Zijn klasgenoten vluchten en laten hem alleen achter in het langzaam bevriezende lokaal. Dan komt echter iemand terug binnen, en Liam kijkt op.

Gale vraagt of hij oke is en Liam schud zijn hoofd. Ijsbloemen vormen op de ramen.
"Ik heb ze gezegd dat ze moesten stoppen, ze luisterden niet."zegt hij, doelend op de leerkracht.
Hij kijkt Gale aan.

"Ze dwong een klein meisje, Gale. Ze was niet ouder dan 12!" Het meisje was zo bang en het is zo oneerlijk allemaal. Kon Liam nu zijn krachten maar beheersen, dan hoefde hij die leerkracht niet meer te zien. Hij is ook zo'n mislukkeling.

Tot zijn grote verschrikking kraakt er iets en is zijn hand volledig bevroren.
"Oh mijn god!" Liam zwaait paniekerig met zijn arm, het ijs lijkt alleen maar sneller te groeien en komt al snel tot zijn elleboog.
"Help me." Smeekt Liam.

Hij is echt doodsbang nu. Wat als hij volledig bevriest? Hij zou het niet kunnen stoppen.
Zou hij sterven als hij volledig gevangen zit in ijs?
Liam voelt er niet erg veel voor om dat uit te vinden, maar het dreigt wel te gebeuren nu.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen