Foto bij Part 6.1: Doing things together

haar outfit ^^

Sofya POV

Het was zaterdagochtend, en ik werd wakker gesmst. Vermoeiend keek ik op mijn mobiel.

Zullen we wat samen doen? Dan haal ik je wel op ;p
X-Justin


Ik was weer helemaal blij, gauw ging ik met mijn pyjama's naar beneden aan mijn moeder vragen of ik mag. Ik liep naar haar slaapkamer toe. 'Mam,' en ik schudde haar wakker. 'Wat nou?' vroeg ze nog slaperig. 'Mag ik met een vriend uitgaan?' vroeg ik haar. 'Ja, je doet maar...' en ze ging weer verder slapen. Ze had mijn vraag niet eens serieus genomen, majah ze had ja gezegd =). Ik smste Justin.

Ja, leuk. Hoelaat?

Ik wachhtte af tot ik wat terug kreeg. Het duurde niet lang en mijn mobiel trilde.

10:15 bij jou?

Hmm het was nu 9:45, dus dat zou wel lukken.

Ja is goed. Tot dan =)
xxxSofya.


Snel ging ik weer naar boven en ging douchen. Daarna ging ik mijn kleren aan doen, make-up opdoen. En nog even haren goed doen, in de spiegel kijken. Oke, het zat allemaal wel goed. Ik pakte mijn tas en ging naar beneden. Het was 10:10. Ik wachte zenuwachtig af. Ik loopte heen en weer, en toen ging eindelijk de bel. 'Hooi' zei ik, mischien iets te enthousiast? 'Hai, kom je?' Snel ging ik naar buiten en deed de deur dicht. 'Even fiets pakken' zei ik en liep naar onze garage.

Justin POV

Ze liep richting hun schuur. Ze zag er fantastisch uit, zoals altijd. Ik vond haar leuk, meer dan leuk zelfs. En dat ga ik haar vandaag vertellen.
Ze kwam aarzelend terug, zonder fiest. 'Wat is er?' vroeg ik haar. 'Lekke band, kan ik bij jou achterop?' vroeg ze. 'Ja tuurlijk' en ze kwam naar me toe. Ik stapte op mijn fiets en fietste een stukje en ze kwam bij me achterop. 'Waar gaan we heen?' vroeg ze. 'Verrassing' zei ik, de plek waar we heen gingen was een hele speciale plek, voor mij dan.


Sofya POV


Ik had geen idee waar we naartoe zouden gaan. Maar we stopten bij een beginstukje van een bos.

reactiess??

Reageer (4)

  • Uley

    Weer een twilight quote? XD Snel verder lezen maar (A)

    1 decennium geleden
  • Mayfly

    Het bos :D
    Dat vind ik zo mooi (H)
    xx--

    1 decennium geleden
  • TICKETTOHELL

    Verder

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    veder veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen