Foto bij [POTC.] The Past.

"Jou broer?"
"Ja, Davy is mijn broer. Alleen hij is heel veel veranderd."
Hij zuchtte even.
"Vertel me eens wat meer over je verleden, en waarom je nu hier op het dek ligt?"
"Oke, vroeger was hij echt heel anders. Hij was aardig en knap. Hij leek wel een beetje op mij, zegmaar."
Hij stopte even en ging toen weer verder.
"Ik was met hem meegegaan op zee, en toen ontmoette hij Tia Dalma."
"Calypso.."
"Ja, Calypso ja. Hij liet mij achter op een eiland met wat water. Eten moest ik zelf verzamelen. Hij kwam na een paar weken terug.
Maar niet normaal, nee in de gedaante van een inktvis. Hij nam me mee op zijn schip, en zei dat ik hier eeuwig moest werken. Ik kon hem niets vragen of hij was al boos. Hij was zo verandert. Ik zei tegen hem dat ik hier niet wilde werken voor eeuwig, hij pakte een plank smeet hem overboord en daarna duwde hij mij van boord. En zo ben ik hier gekomen."
Ik zag het helemaal voor me.
"Wow, dat is een, een raar verhaal. Hij gaat mee met Calypso en opeens is hij een inktvis. Wat zou ze gedaan hebben?"
"Het enigste dat ik weet is dat hij nu op het schip moet blijven, en ik denk voor eeuwig."

Reactie ?

Reageer (8)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen