´Het clubhuis is klaar,` zei Shawn. Fei, Nathan, Mark en Jude liepen naar binnen. Er liep iemand naar binnen. ´Wie ben jij?` vroeg Jude. ´Arion Sherwind,` zei hij. ´Mag ik bij het voetbalteam?` vroeg Arion. ´Graag,` zei Jude. Hij gaf Arion een tas waar alles in zat. Er kwamen nog drie personen aanlopen. ´Hallo, mogen wij bij het voetbalteam?` vroeg iemand met roze haar. ´Ik ben Gabriel en dat zijn Riccardo en Ade,` vertelde de jongen met het roze haar. Jude gaf de tassen. Fei begon de leden te tellen. ´Gabriel, Riccardo, Ade, Arion, Jude, Shawn, Nathan, Mark en ik, dat is 9,` zei Fei. Er kwam nog iemand aan. ´Ik ben Sol,` zei hij. ´Mag ik bij het voetbalteam?`Jude gaf hem een tas. ´Jij bent het tiende lid. Nog 1 lid en dan kunnen we meedoen aan een toernooi,` vertelde hij. Er kwam nog iemand aan. ´Kom je bij het team?` vroeg Riccardo. ´Nee, ik loop hier gewoon langs,` zei de jongen. Hij had paarse kleren. ´Ik ben Victor Blade,` zei hij. ´En ik haat voetbal, het heeft mijn broer gedood!` Victor liep snel door. ´Jullie zullen net als mijn broer sterven!` riep hij. ´Wat bedoelt hij?` vroeg Fei. ´Laten we hem stiekem achterna gaan,` zei Nathan. Victor kwam terugrennen. ´Ga mij niet stiekem achtervolgen!` riep hij. ´Als een van jullie de bal afpakt vertel ik alles.` Victor pakte een bal. ´Ik ga,` zei Gabriel. Gabriel kwam aanrennen. ´Victor Blade, ik pak die bal af!` riep Gabriel. Victor ging met zijn knie hooghouden. Gabriel sprong op de bal af. Victor deed een supertechniek. ´Onheil zwaard,` riep hij. De bal vloog naar het goal. ´Als de bal de grond raakt ben ik af,` zei Victor. Gabriel begon de bal af te rennen. Het schot was een crossbar. De bal kaatste terug naar Victor. Victor begon weer hoog te houden met zijn knie. Gabriel rende naar Victor toe. Victor deed weer Onheil zwaard. Dit keer bleef Gabriel staan. Victor rende naar het goal. Het was weer een crossbar. Victor sprong in de lucht. Hij kreeg de bal weer in bezit. Gabriel deed een supertechniek. ´Cheeta sprint!` riep Gabriel. Gabriel rende naar Victor met de Cheeta sprint. Hij pakte de bal af. ´Dat was een geweldige techniek!` riep Fei. Victor liep naar de 10 leden van Soccer Junior High. ´Goed, ik vertel het,` zei hij. ´Ik en Vladimir, mijn broer waren aan het voetballen. Ik schoot in een boom. Ik klom erin om de bal te halen. Ik viel uit de boom, en toen ving Vladimir mij op. Ik was ongedeerd, maar Vladimir brak zijn rug. Toen werd hij geopereerd. De operatie mislukte. Hij werd wakker toen er in hem gesneden werd. Er was veel bloed. Hij stierf,` zei Victor. ´Wat erg!` riep Ade. ´Vreselijk,` zei Shawn. ´Mijn broer is ook dood, hij heette Aiden,` zei Shawn. Victor liep weg.

Reageer (1)

  • ChifuyuMatsuno

    ´Arion Sherwind,`

    Ik ben nooit een fan van hem geweest. En zeker door de saaie en verschrikkelijke Engelse dub.

    2 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen