´Kijk, daar is weer iemand,` zei Sol. ´Hoi,` zei de persoon. ´Ik ben Lazy,` zei ze. ´Ik wil manager worden, ik kom trouwens uit Italië,` zei Lazy. ´Je bent van harte welkom,` zei Jude. Lazy maakte kennis met de 10 teamleden. ´Waarom is het zo moeilijk om een elfde lid te vinden?` vroeg Fei. Er kwam iemand aanlopen. ´Hallo, kom je bij het team?` vroeg Arion. ´Ik zit in een rolstoel,` zei de jongen. Hij liet zijn krukken zien. ´Ik ben Paolo Bianci, ik kom uit Italië,` zei hij. ´Voetbal is geweldig, maar ik kan het niet,` zei Paolo. ´Paolo, wat doe jij hier?` vroeg Lazy. ´Ik kan hier geopereerd worden,` zei Paolo. ´En Lazy, wat fijn dat je niet meer blind bent,` vervolgde Paolo. ´Een aardige meneer, meneer D heeft de operatie betaald,` vertelde Lazy. ´Doei, ik kom bij het team na de operatie,` zei Paolo. Paolo stapte in zijn rolstoel. Er rende iemand aan. ´Ik ben Isabelle Trick,` zei ze. ´Ik wil manager worden, en dat is Hector Helio,` zei Isabelle. Een jongen met blauw haar zei :´Hoi, ik ben Hector, ik wil bij het team. Ik kan op elke positie spelen.` Jude zei meteen :´Jullie mogen allebei een lid worden.` Jude gaf Hector een tas. ´We zijn met elf, zullen we nu gaan trainen?` vroeg Nathan. ´Ja, goed idee,` zei Mark. ´Ik ga Cheeta sprint gebruiken,` zei Gabriel. ´Zullen we allemaal een supertechniek maken?` vroeg Mark. ´In een wedstrijd, team 1 zijn Mark, Fei, Nathan, Sol en Shawn en team 2 zijn Hector, ik Jude, Gabriel, Riccardo, Ade en Arion,` vertelde Jude. ´Hector en Mark keepen.` Hector en Mark kozen een goal. ´Team 1 neemt de aftrap,` vertelde Jude. ´Zij zijn met 1 speler minder.` Sol nam de aftrap. ´Je kan mij niet passeren,` riep Riccardo. Hij rende naar Sol. ´Poema sprong!` riep Sol. Hij sprong wel zes meter de lucht in. Toen sprong Sol over Riccardo heen. Riccardo sprong ook, maar niet hoog genoeg.´Ik dacht dat je zei dat ik je niet kon passeren,` lachte Sol. ´Geweldige sprong, Sol,` zei Riccardo. ´Sol, pass,` zei Fei. Sol passte naar Fei. ´Ik kan al een Avatar Armed,` zei Fei. ´Grote Machtige Demoon!` riep Fei. Een blauw licht kwam uit zijn rug. Er verscheen een reusachtig wezen. Fei sloot zijn ogen. Hij luisterde naar zijn Avatar. Arion rende naar de bal. Hij maakte een sliding. Nog steeds met gesloten ogen sprong Fei over Arion heen. ´Armed!` schreeuwde Fei. Hij schopte de bal naar Hectors goal. Hector deed Hand van God X. De Avatar Armed verbrijzelde de Hand van God X. ´1-0!` riep Fei. ´Dat was een cool schot,` zei Hector. ´Ik ga net zo lang door trainen tot ik het kan. Er klonk instemmend gemompel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen