´We trainen nu al zes uur,` zuchtte Shawn. ´Alleen Fei kan nog een Avatar Armed,` zei Jude. ´Ade, Gabriel, Riccardo, Jude en Arion kunnen al een Avatar,` zei Nathan. ´Ade, Gabriel, Arion, Jude, Riccardo, Avatar Armed training,` riep Fei. ´Ik blijf hier om de rest een Avatar te leren,` zei Riccardo. Ineens gilde Isabelle en Lazy. ´Wat?` vroeg Shawn. ´Kijk, achter je!` riep Lazy. De elf spelers keken om. Er stond een team. ´Hallo, ik ben Byron Love, de aanvoerder van Best Eleven,` zei een jongen met heel lang haar. ´Ik daag Soccer Junior High uit, verliezen jullie, dan nemen we Fei Rune mee, de verrader. Hij zei dat hij ging trainen en toen verliet hij ons,` zei Byron. ´Uitdaging aangenomen,` zei Jude. ´Als jullie winnen, kom ik bij jullie team,` zei Byron. ´Fei mag de aftrap nemen,` vervolgde hij. ´Begin maar, verrader,` murmelde Byron. Fei nam de aftrap. ´Verrader, wij kunnen allemaal een Avatar Armed,` lachte Byron. ´Gabriel!` riep Fei terwijl hij naar Gabriel passte. ´Cheeta sprint!` riep Gabriel. Gabriel sprintte naar voren met naast hem twee cheeta´s. ´Noem je dat snel?` vroeg een lid van Best Eleven. ´Ik ben Xavier Foster,` zei hij. Hij maakte een sliding. Gabriel sprong omhoog. Xavier stak zijn voet omhoog. Hij kreeg de bal. ´Ben ik te goed, kleintje?` vroeg Xavier aan Gabriel. Xavier riep zijn Avatar Armed op, Duister Goal. Xavier schoot. Hector, die in het goal stond deed IJsgoal. Het goal werd van ijs. Xaviers Avatar Armed versplinterde het ijs met gemak. ´Dit kan niet!` riep Hector. ´De volgende stop ik!` riep Hector. ´Dat lukt je nooit,` lachte Byron. Hector schoot naar Sol. Byron deed de Ballendief. De bal lag voor Byrons voet. Árion rende naar Byron. ´Ik laat jou Fei niet stelen!` riep Arion. Hij riep :´Gouden Otter Strijd!` Er verschenen otters die in Byrons voet beten. ´Arion! Je kan een Avatar!` riep Fei. ´Armed!` schreeuwde Arion. Byron lag op de grond. ´Stop! We geven ons over!` riep de aanvoerder van Best Eleven. ´Arion, je bent geweldig!` zei Gabriel. ´Ja!` riep Jude. ´Best Eleven is weg!` riep Shawn. ´Byron zou naar ons team komen,` zei Ade. ´Ik zie een mogelijkheid om Byron bij het team te krijgen,` zei Fei. ´Hoe dan?` vroeg Nathan. ´Met de Gouden Zwaarden,` zei Fei. ´Gouden Zwaarden?` herhaalde Ade. Er kwam iemand aan. ´Ik ben Hugh en ik wil bij het team!` zei hij. Jude gaf hem een tas. ´Jude, die tassen zijn echt lelijk, waarom geef je die aan iedereen?` vroeg Nathan. ´Nou, Hugh, wij gaan de Zilveren Zwaarden gebruiken,` zei Jude. ´Gouden Zwaarden,` verbeterde Fei hem. ´Ik snap er niks van,` zei Hugh. ´Wat zijn Gouden Zwaarden?` vroeg hij. ´Dat willen wij ook wel weten,` zei Riccardo. ´Gouden Zwaarden zijn om te teleporteren,` legde Fei uit. ´Iedereen moet het Gouden Zwaard vasthouden, dan zeg ik de locatie en dan gaan we daarheen,` vervolgde Fei. Iedereen hield het Gouden Zwaard vast. ´Clubhuis van Best Eleven!` riep Fei.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen