hier is deel 7

Tom prov

je schok uit je gedachtens om dat Andrea en Virag een gil gaven om dat er een schik moment in zat en Andrea en een keer in elkaar kroop tegen je aan je deet een arm om der heen en houde haar goed vast en je verleusterde sachtjes ik ben bij je er kan niks gebeuren Bill en Virag lachen helemaal in de deuk en jij later ook en Andrea want het was best wel grappich om te zien twee meiden de lucht in door een eng stukje even later was de fil af gelopen en begon nog een griesel film en die gingen jullie ook kijken Andrea vroeg of ze nog wat te drinken wouwen en het was goed alleen zij durfte het niet alleen dus ik ging maar mee en om te helpen we stonden in de keuken ik ging achter de staan ze schok en ze keek me aan met groote ogen ik keek haar aan met een lach ik was het maar zij ik zo ja dat zie ik zij ze met een moeilijke lach op de gezicht ze hat alles in geschoken en jullie liepen samen weer terug maar jullie zagen dat Bill en Virag aan het zoennen waren jij en Andrea kekken elkaar aan en begonnen te lachen.

Bill prov

jij en Virag keeken elkaar verlegen aan en keeken naar Tom en Andrea die je zag lachen ze komen weer op de bank zitten en kijken weer veder die film je keek naar ze en zag dat Tom een arm om Andrea had en dat Andrea met haar hoofd op zijn borstkas jij keek naar Virgan en begon te lachen want ze was rood ze keek je aan en begon ook te lachen jij zij zachtjes ik vind je leuk wil je met me?? Virag keek je verlegen aan huh ja je moest lachen en gaf haar een kus op de wang en zij ik hou van je en keek weer veder tv later was de gieriesel film af gelopen en keek op de klok jullie zagen dat je het al weer 4 uur snacht was en het regen de buiten dus we mochten blijven slapen Andrea lach al te slapen bij Tom op de schoot het zag er vet lief uit dee Virag het maar dacht ik bij me eigen maar ja ik heb al met der en daar ben ik blij mee en zij is ook heel lief en schattich je schok uit je gedachtens want Virag prate tegen je jij he hu wat zij je zo jij was ver weg zij Tom lachend he ja maar wat zij je Virag nou zullen wij ook gaan slapen ?? he huh ja is goed maar waar slapen wij dan jij komt bij mij zij ze lachend en Tom bij Andrea ok is goed Tom maakte Andrea wakker ze schok ow sorry nee maak niks uit maar we gaan slapen zij Tom zo ow ok maar waar slapen jullie dan nou ik Bij jou zij Tom en Bill bij Virag ow ok is dat goed vraagt Virag he ja ik vind het goedhoor jullie lopen naar boven naar jullie eigen kamers en zijden weltruste tegen elkaar en de deuren gingen dicht je laat je op het bed vallen ik vind je al heel lang leuk al zins ik met je om gaat ze keek me verlegen aan ja ik vind je ook al heel lang leuk en ze komt naast je zitten ik ga met me hoofd naar de haren en zo gingen jullie weer zoennen.


Laat ff een reacties achter wat je der van vind en ik ga snel weer veder :D:D

Reageer (1)

  • LittleLilla

    Oehhh leuk : D
    *hyperheid*
    Snel verder he (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen