Foto bij Valentijnsday *1

REactieeeeee ???(flower)

We liepen naar de bioscoop waar het al druk was voor de première en waren er natuurlijk veel sneller dan Larissa en Jackson logisch, wij met een Anton Martin die haal je nooit in. Wij kochten alvast kaartje voor de film Valtentijnsday heel toepassenlijk voor vandaag dacht ik, niet helemaal gelukkig. Edward wou perse mijn kaartje betalen omdat hij niets anders voor me had op valentijns dag en vond het anders zielig.
Hij betaalde ook de popcorn niet dat we heb opzouden eten maar dat het wat minder op viel. Had Edward me uitgelegd.
Eindelijk kwamen Larissa en Jackson er aan, ze liepen hand in hand, het zag er eigenlijk wel schattig uit.
We hebben al kaartjes zei ik snel en ik gaf Larissa en knuffel, Uhmm dit is Edward zei ik tegen Jackson.
En dit is Jackson zei Larissa nu met een lach, ze schudde elkaar de hand en Larissa lachte naar mij.
Oké, laten we dan maar gaan zei Jackson en hij pakte Larissa hand, * zal ik ook haar hand pakken dacht Edward, maar ik trok die van mij weer weg. Dat was mij iets te klef voor de eerste date.
Larissa had er al een met hem op zitten dus dat mocht.
Ik ga nog even naar de WC zei Larissa en keek mijn kant op, ik begreep de hint meteen, Ja ik ook zei ik, houden jullie alvast een plek bezet en we liepen weg.
Wow, die Jackson is niet verkeerd zei ik met een lach tegen Larissa en ze bloosde.
Nou ja Edward ook niet hoor zei je nu opeens terug, ook al had ik hem al gezien! Ik moest lachen.

Reageer (5)

  • DjDylano

    goedzo Eline rustig aan op een eerste date;)

    1 decennium geleden
  • blovesr

    Edward(huil)(huil)(huil)

    SnellVerder(flower)

    1 decennium geleden
  • Smosh

    verderrr:D:D

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    Ze zijn allebei niet verkeerd(A)(hoera)

    SnelllVerderrr(yeah)(H)

    1 decennium geleden
  • VeerFanPire

    Oehhhh....
    Snellll VERDER..!!!1

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen