Foto bij Valentijnsday *2

REactieeeeee(H)

Larissa keek nog even in de spiegel en we liepen samen weer naar buiten. Ik probeerde nu niet te snel te lopen en wist niet precies wanneer dat was, dus liep ik al snel achter Larissa ik keek, hoorde wat en draaide me om maar bleef lopen. Bauw, ik knalde tegen iets op en viel op de grond.
Larissa draaide zich om en ik keek nu een beetje verward naar boven.
Ik zag dat ik niet tegen iets maar tegen niemand was aangelopen.
Ik zag dat er nu een hand mij kant op kwam en mijn hand pakte en me hielp opstaan.
Ik stond nu recht voor de persoon die me hielp omstaan, ik hoorde Larissa klappen en wist niet waarom, * OMG, Taylor help Eline opstaan hoorde ik. Ik keek nu naar de persoon en keek nu recht in recht gezicht van Taylor Launter, 1 van de hoofdrol spelers.
Uhmmm. Dankjewel zei ik, het kwam maar met moeite uit mijn keel.
Hij keek me nu aan en lachte nu maar mij, Heej zei hij langzaam, Ga je naar Valentijnsdag?
Ja, zei ik langzaam en Larissa kwam meteen naast me staan: Ik ook zei ze met een big smile.
Uhmm, loop je even mee zei hij tegen mij mij lachte en zei Uhmm, ja hoor, als Larissa ook mee mag? En als ik op tijd terug ben mij Date staat te wachten! * Fijn, natuurlijk had ze een date het kon ook gewoon niet anders hoorde ik. Maar hier is anders mijn nummer bel me een keer als je nou ja tijd hebt zei ik nu met een verlegen lachje. Ja, is goed zei hij met een lach* O, dat zal ik zeker doen! Dacht hij. Nou doei Zei ik Uhmm, je naam zei Taylor nog snel. Eline zei ik en liep door.
Wow, Eline je hebt net serieus gepraat met Taylor en hij gaat je bellen Larissa huppelde en klapte nu tegelijk en keek bijzonder blij.
Kom we gaan nu naar onze date zei ik en lachte, *o ja bijna vergeten dacht Larissa en ik moest lachen.
Ze keek me verbaast aan en het enige wat ik kon zeggen is binnenpretje!

Reageer (4)

  • GreenRanger

    TAYLORR!!!(yeah)

    OMG en die gaan we daarna ook in de film zien, aflebberend met Taylor SwiftxD

    SnelllVerderrr(H)

    1 decennium geleden
  • DjDylano

    omg Taylor komt er ook nog bij.
    maar hoe gaat het nou met mij
    zit Vera me nog steeds doeloos aan te kijken in me coma ofzo..
    VERDERR(flower)

    1 decennium geleden
  • blovesr

    Ogash... Taylor?... wauw, ik had niet anders verwacht..:P

    SnellVerderr(flower)

    1 decennium geleden
  • VeerFanPire

    SNELL VERDER>>>>!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen