'Ik ben May en dit is Jess,' introduseert May zich, terwijl Jess over haar hoofd heen en weer vliegt. En ze lacht vrolijk. 'En hij?' vraagt Lynne, ze kijkt nieuwsgierig naar Thomas. 'Thomas, Saar,' mompelt Thomas. 'Over die man, jij hebt toch een geluidbol achter hem aangestuurd?' vraagt Lynne. Eigenlijk weet ze het antwoord al. 'Hé, hoe weet je dat?' vraagt May. Lynne grijnst heb ik gezien. 'Hoor je iets,' Aiden kijkt me nieuwsgierig aan. 'Nee, zijn power moet iet van schild zijn ofzo,' mompelt May. 'Pardon,' Aiden kijkt haar aan met ogen die op zwaar geïriteerd staan. 'Je hoorde me wel,' lacht May hem toe. Ze schrikt als Thomas op haar schouder tik. Hij maakt een beweging met zijn hoofd naar de sleutel. 'Misschien kunnen we uitzoeken waar de sleutel van is en daar overnachten,' zegt Thomas zacht. 'Nu harder,' grijnst Aiden. Hij krimpt gelijk in van de pijn. Saar had met haar snavel in zijn hand geprikt. Thomas kijkt saar dankbaar aan en je zag Saar gewoon een knipoog geven. 'Goed idee Thomas,' lachten May en Lynne.


De superpowers die worden/werden genoemt+uitleg

1. Geluidbol lv.1=Die kan worden afgevuurd op een mens of dier, dan kan je voor een bepaalde tijd hun horen (level 1 omdat deze nog verder word uitgelegd als de level omhoog gaan)
2. Schild lv.?= Het schild werkt net als een normaal schild, het houd powers tegen
-> hoe hoger de level, dan kan het onzichtbaar/groter worden

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen