ik zag de standaard Noob een gek balletje uitspugen.

En ik liep toen tegen dat balletje aan en toen stond er +1 en toen snapte ik het hij spuugde de hele tijd balletjes uiteindelijk had ik 5 balletjes en toen zag ik een knop met deposit OOFS ik ging erop staan en toen na 5 seconden stond er 5 money en toen stond er: new Noob 5 money ' ik drukte erop en toen had ik 2 standaard Noobs en toen verdiende ik 2x zoveel money en uiteindelijk had ik 20 money en toen kocht ik voor 10 money nog 1 Noob en toen had ik 3 standaard Noobs en toen had ik nog 10 money en toen zag ik dat de volgende Standaard Noob 20 money koste en dus ik moest nog 10 money verdienen en uiteindelijk had ik het verdiend en toen had ik 4 standaard Noobs en de volgende kostte 40 en dus ik moest heel veel verdienen maar uiteindelijk was het gelukt en toen had ik dus 5 standaard Noobs en toen zag ik een knop met upgrade Noobs en als je 6 standaard Noobs had dan kon je 1 Silver Noob krijgen en daar was 1 voordeel aan die 6 Noobs geven +6 en de silver Noob +7 maar ik moest nog 1 standaard Noob verdienen en die kostte 90 maar uiteindelijk was het me toch gelukt ik kon 1 silver Noob krijgen!!!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen