Liam, kalmeer'' fluistert Gale, wat natuurlijk niet werkt in zijn huidige staat. Het ijs reikt tot zijn schouder en klimt langzaam richting zijn hart.

''Liam, rustig. Ze kunnen hier niet komen'' zegt Gale. Het ijs gaat verder en komt nu gevaarlijk dichtbij. Dan doorbreekt iets onverwachts de paniek.

Iets zacht drukt tegen zijn lippen en Liam beseft dat Gale hem aan het kussen is
Een kleine , tevreden zucht en Liam smelt into the kiss. Zijn eerste kus.

Hij grijpt Gales sweater vast en voelt hoe Gales warme handen op zijn onderrug liggen en hem stevig vast houden. Het voelt veilig, goed.

Dan beseft hij zich dat hij zijn hand en vingers gewoon kan bewegen, en dat het ijs dus weg is. Maar de kus voelt zo fijn dat Liam niet wilt stoppen.
Hij is zich ervan bewust dat hij op Gales schoot terecht is gekomen, maar gek genoeg voelt het niet akward of raar. Zijn ogen vallen dicht tijdens de kus.

"Wow." Fluistert hij, als ze uiteindelijk de kus verbreken. Hij kijkt Gale dan aan met duizenden vragen in zijn ogen.
"Hoe ... Wat... Ik wist niet dat je ook op jongens viel, hoe wist je dat dat zou werken?"Stamelt hij dan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen