Gale zondigt zich af van zijn vriendengroep. Hij haalt een sterke, zwarte koffie en neemt plaats aan een tafeltje in een hoek.
Hij kan zo zijn gedachten de vrije loop laten gaan.
Zou hij afstand moeten nemen van zijn vriendengroep? Een deel ervan is toxic.
Niet erg lang geleden was Gale ook toxic. Hij pastte er perfect bij. Het was de woede in zich dat hem dat liet doen.
Maar hij was ouder en wijzer geworden. Hij kon wel verbitterd blijve , maar dat had ook geen zin. En hij zou Liam ermee verliezen, dat was het laatste wat hij zou willen. De ballerino was het beste wat hem in jaren was overkomen.

Zijn gepeins wordt onderbroken door Cliff. De psychic neemt plaats aan dezelfde tafel.
“Gaat het, Blaze? Kan ik iets voor je doen?” Vraagt hij, maar Gale schudt zijn hoofd.
“Liam lijkt mij wel aardig. De rest zal ook heus wel bijdraaien. Het heeft tijd nodig” probeert Cliff hem gerust te stellen.
“Zal wel” antwoordt Gale nukkig.
Er valt een stilte en Gale ziet dan dat Cliff’s ogen weer een paars/blauwe gloed krijgen. Meestal krijgt hij dan iets door. Maar Gale weet beter om er niet meer naar te vragen. Als Cliff iets kwijt wilt dan zegt hij het zelf.
“Hou Liam een beetje in de gaten, oké? Ik krijg het gevoel dat er negatieve energie rondom hem hangt nu.” Waarschuwt Cliff dan.
Gale begint zich dan zorgen te maken. Zou het te maken hebben met het gesprek dat hij nu heeft?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen