Gale

"Ze willen testen doen met me, aparte lessen om mijn krachten te testen en onder controle te krijgen." Vertelt hij. "daarbij lieten ze me ook wat footage zien van bewakingscamera's en lessen om me een idee te geven."
Gale heeft niet veel vertrouwen in het instituut en dat ze hun zinnen nu op Liam hebben gezet bevalt hem niks. Het doen van testen op hem klinkt in ieder geval niet goed.
"Dat betekent dat we elkaar misschien minder gaan zien. Iets wat je vrienden misschien niet zo erg vinden..." Vervolgt hij zacht.
Het maakt Gale niks uit wat zijn vrienden wel of niet erg vinden. Hij geeft om Liam en ze hebben gekust, dat betekent wel iets. Ook al vindt Gale het best lastig om hun oordeel daarover te horen.
‘’Liam..’’ zucht hij. "Dit lijkt me een erg slecht idee. Ik weet niet of hun intenties wel zo zuiver zijn’’
Cliff kijkt ook een beetje zorgelijk.
‘’Ik heb hier niet echt een goed gevoel bij, nee’’ zegt hij.
Ze zullen vast ook genoeg over Gales geschiedenis hebben gedeeld om wat afstand te creëren tussen de twee. Het bevalt Gale maar niks. Hij voelt iets van woede in zich en zijn handen beginnen te gloeien van het vuur. Hij probeert zijn gedachten te verzetten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen