Laila [nextcol] [/columns]

𝙅𝙚𝙣𝙣𝙖 𝙉𝙖𝙩𝙖𝙡𝙞𝙚 𝙇𝙖𝙪𝙣𝙙𝙧𝙞𝙖

𝙉𝙖𝙖𝙢 𝙪𝙞𝙩𝙡𝙚𝙜
Jenna Natalie Laundria

𝘽𝙞𝙟𝙣𝙖𝙢𝙚𝙣
Jen, Nata, Laudtje, Jenny.
Laudtje door haar oudere broer
Jen door paar van haar vrienden


𝙇𝙚𝙚𝙛𝙩𝙞𝙟𝙙 Ze is drieëntwintig jaar
𝙎𝙩𝙖𝙩𝙪𝙨: Ze is een nazaat van het koninklijke huis van de planneet Koria, maar ze is geen troonopvolger of iets en is ook niet koninklijk opgevoed. Het kwam omdat haar overgrootouder het jongste kind was van de koning en koningin die des tijd regeerde. Jenna is niet heel erg populair, maar toch kennen veel mensen haar als het vertrouwelijke persoon. Al sinds de eerste leerjaar van haar opleiding op Alfea werd er een nieuwtje verspreid dat ze koninklijke bloed heeft, maar geen prinses is.
Opleiding: (aan welke faculteit studeer je, welk jaar, welke vakken neem je op) Ze zit in het vierde jaar op de Alfea
- Verdieping in Enchantix

Afkomst & magie: (check even de lijst hieronder om te zien welke magie waar meestal voorkomt) A Mind Faerie from Koria

𝙐𝙞𝙩𝙚𝙧𝙡𝙞𝙟𝙠
* Lang zwart krullend haar
* Een ovaal vormige gezicht
* donkerbruine ogen
* volle lippen
* 1,66 meter lang
* Lijkt langer als ze hogere laarzen draagt.
* Ze draagt één of twee keer per week geen make-up
* Slanke zandloper figuur
* Ze draagt niet veel jurken of rokjes
* Ze stelt haar haren wanneer ze er zin in heeft

𝙞𝙣𝙣𝙚𝙧𝙡𝙞𝙟𝙠
teruggetrokken
sociaal
empathisch
vriendelijk
Harde werker
dromerig
gepassioneerd
muzikant
intelligent
Chaotisch
pessimistisch




𝙂𝙚𝙝𝙚𝙞𝙢(𝙚𝙣):

Ze heeft er meer dan genoeg zelfs. Ze weet heel goed hoe mensen zich voelen en wat er allemaal in hun hoofd speelt. Ze kan geen gedachte lezen, maar de empathie en mensenkennis zijn voor Jenna genoeg. Veel mensen weten niet dat ze mensen op die manie kan lezen. En dat houdt ze ook het liefst geheim.
Relaties:
Vader { Ambassadeur - 56
Moeder { Professor - 54
broer { Afgestudeerd bij de red founton - 27

𝙑𝙚𝙧𝙡𝙚𝙙𝙚𝙣:

Jenna is geboren als het jongste kind van de hoogopgeleide en respective gezin in Koria. Haar vader werkt als ambassadeur bij de thuisbasis van Koria. Haar moeder is professor die studenten historische les geeft. Hierdoor heeft Jenna sinds jong af aan de mogelijkheid om de beste onderwijs te volgen haar ouders haar kunnen aanbieden.
Jenna is wel het enige in de familie die een gedachte fee is. De rest van haar familie hadden andere en verschillende krachten. Haar ouders hadden het ook meteen gemerkt dat er iets mis was met Jenna. Ze gingen zelf naar een arts toe, totdat de arts uitlegde dat Jenna een empaath is en de kracht heeft om gedachtes te kunnen controleren of beïnvloedden.


Namaten ze ouder werd, werden haar krachten erger. Jenna vermeed zelfs zoveel mogelijk mensen.
Ze besloten haar de komende twee jaar thuis te laten onderwijzen. Dat ging zelfs goed. Jenna leerde om te gaan met haar gave en kreeg daar meer zelfvertrouwen op. Haar moeder wilde dat Jenna weer meer onder de mensen ging na de twee jaar en ze ging weer naar school. Ze behaalde de school met goede cijfers en volgt sinds een paar jaar een opleiding bij Alfea. Het eerste jaar op Alfea stond ze bekend als de doorsnee meisje met koninklijke bloed, waardoor veel studenten en heel soms de professors uit nieuwsgierigheid vragen stelde. Dat vond ze eerst vervelend, maar ze is er aan gewend geraakt en op een gegeven moment werd het ook minder, aangezien er genoeg studenten zijn van koninklijke afkomst die de spotlight wilde eisen op school.



𝙀𝙭𝙩𝙧𝙖'𝙨:
Like: Matcha Latte, fotografie, katten, muziek, lezen, thee, sterrenkunde, zonsondergangen, science fiction verhalen.
Dislikes: Ongesteld zijn, herrie, roddels, pijn en leed, (vooral bij andere)

^Er wordt later nog verder aan gewerkt!^

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen