Foto bij A Luch for 2 pleas..!

REACTIE??????(flower)

POV Bernice.

De volgende dag.
Bernice vanavond premier He zei Eline, Uhmm waar heb jij het over?
De premier van mij film ? Heb je mijn smsje niet gelezen? Vroeg ze nu verbaast.
Uhmm nee, en ik kan ook niet zei ik, proberend zonder te bozen.
Wat riep Eline, je had beloofd te komen! Ik weet het, zei ik langzaam maar.
Okeej, weet je wat laat maar, als ik niet belangrijk genoeg ben, nou dan niet! En ze liep weg, niet boos of zo maar gewoon zonder emotie. He, niet boos dacht ik bij mezelf, mooi dan kan ik gewoon met Edward uit. En op dat moment kreeg ik een smsje van Edward, ik schrok, hij zal het toch niet afzeggen He?!
Ik keek naar mijn telefoon en opende twijfelend het smsje, Heej, kan vanavond veranderen in vanmiddag? Xx. Ik was helemaal blij en stuurde terug tuurlijk, zie je zo !

Daar zat hij, bij dat tafeltje met de vaas erop, en in de vaas een roos.
Hij zat daar met zijn haar een beetje warrige en een grijze trui, een donkere spijkerbroek en all stars.
Zijn ogen even mooi goud als altijd, die nu recht voor zich uit keken.
Ik liep er twijfelt heen, maar bedacht me dat zelfverzekerd er beter uit zag.
Heej zei Edward, zijn stem even mooi zal altijd. Hoi! Zei ik zelfverzekerd terug en lachte lief en ging naast hem zitten. Wat te drinken vroeg hij lief en ik kon alleen maar knikken.
Uhmm, ober zei hij en het meisje dat het dicht bij stond draaiend meteen om en lachte lief, ik keek haar boos aan, maar blijkbaar maakte het haar niet uit.
Ja, zei ze, 2Cola, asje.Maar hij kon zijn zin niet afmaken en ze was het al aan het regelen.
Dus waarom wou je nou afspreken, zei hij en draaide zijn hoofd naar mij toen.
Uhmm, nou, *ik kon geen smoes meer verzinnen, ik zat hier nu al een paar seconde met hem en ik kon me al niet inhouden, zeker niet nu zijn hoofd maar een paar cm van mij vandaan is. Ik lachte en kuste hem. De ober die wat drinken nu had, liet het vallen en rende weg.
Ik trok me er niet van aan en kuste nu nog steeds, nu al 2 seconde.

Reageer (4)

  • DjDylano

    Bernice niet aardig voor Eline,
    je kan je zeker niet inhouwen
    NU GAAT IE JE BIJTE(lol)
    verderr(flower)

    1 decennium geleden
  • VeerFanPire

    hahahaha..

    wat leuk voor bernice..*kuchkuch*

    Snell VERDER..!!

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    KuchKuch:O:O:O

    NeinnxD

    SnellVerderr(H)

    1 decennium geleden
  • blovesr

    yaay!(dance)
    ga jij dan maar naar taylor...(flower)

    SuperSnellVerderr(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen