jaja die gaat goe vandaag :D

kga probern tot 20 Vandaag :D

wat vooraf gingn:

de dokter gaf lisa een zwangerschaptest en jullie gingn trg naar de tour bus en je deed de zwangerschapstest en wat zag je ??

REACTIEZZ

Plz plz plz
klik hier klik hier als je de uitkomst wilt :D

is lisa zwanger ?? wil je et wetn lees em dan héé
de dokter gaf lisa een zwangerschaptest en jullie gingn trg naar de tour bus en je deed de zwangerschapstest en wat zag je ??

Fabi komt aangerend.

Fabi: sgat en ?

jij vliegt rond fabi zijn armen en begint te huiln.

Fabi: héé sgatje wat is er ??

jij gaf hem de zwangerschapstest.

Fabi schrikt en zegt: Sgat zo erg is da tog nie ?

jij: Hoe gaan we da zeggn aan onze Ouders ? en hoe doe jij dat met de Tour ?

Fabi: sgatje maak je zo druk niej mijn mama gaat daar volkomen agter staan en gaat jou zekr helpn !!! en de Tour jah we zijn nog 1maand weg njah en schijnt da je al een maand zwanger bent maar sgat da lossn we wel op.

Jij en fabi lopn naar beneden.

Jo: En ?? word mijn broertje papa ??

Fabi: Jonge Jo en ja je Broertje word papa !!!

Jo: xD proficiat.

Fabi: Jo laat ons gwn k ?

Jo: ow ow ja ja tis al goej !!!

jij en fabi gaan zittn en ineens komt Eline binnen gestormt.

Eline: Lisa meen je et word je egt mama ?

Jij: ja ik word mama en zwijg daar over k ?

Eline: jaja is goed ze

Tiffany en Max Komn binnen en voor dat Ze wat kunnen zeggen zegt fabi: Ja ik word papa en ja Lisa word mama !!!

je stelt je regt en loopt wenend naar je kamer.

Fabi: gvd !!! en fabi loopt agter je aan.

Jij: Fabi ik kan dit niet egt niej

Fabi: sgat jwl da lukt ons wel we moetn ons der doorheen slurn ik wil egt da kindje houdn !!!

Jij: maar jij moet et niej dragn héé

Fabi: jah ik weet et maar ik doe niet meer mee in de tour tot dat ons kindje zeker 1maand is dan ga ik trg beginnen speln !!!

Jij: Maar ...
Voor dat je je zin kon afmakn legt fabi zijn vinger op je mond en begint je te kussn.

Fabi: sgat ik ga et juist eens gaan zeggn tegn al de rest héé jullie lopn allebei naar de rest.

Fabi: jah euhm srr jongens maar ik wil nu volkomn mij stortn op lisa en de baby en ik doe de Tour nie meer mee en ik begin pas te speln tot daj de Baby 1maand is.
Je ziet dat Jo boos word en ...














das voor de volgende :D

AANDACHT.
IN DE VOLGENDE QUIZ GA IK ET NOG 1KEER VRAGN MAJ ALS JE IN MIJN SERIE WILT DAN KRIJG JE NU DE KANS !!

-XXX-

Reageer (2)

  • ATLx

    cooLL

    1 decennium geleden
  • enile

    nog een make

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen