Foto bij Wat gebeurt voor Fabi?

Fabi bewusteloos.
Na een kwartier komt Fabii nog altijd nii bij. Jullie bellen de ziekenwagen.

*in het zieknhuis*
Dokter:Fabi is...

Fabi bewusteloos.
Na een kwartier komt Fabii nog altijd nii bij. Jullie bellen de ziekenwagen.

*in het zieknhuis*
Dokter:Fabi is wakker :D
Jij: Mag ik er naar toe?
Dokter; Alleen zijn familie,
Jij: Ik ben zijn vriendin!
Dokter; Oké zijn vriendin ook,
Je loopt Fabi zijn kamer binnen en ziet hem daar liggen.
Jij; Dag lievertjee,
Fabii; Dag poepieekee,
Jij; Man wat ben ik blij jou te zien! Echt kga Jo er nog vanlangs geven znnàà wees daar maar zeker van! Pff, tmag alleen ma familie binnen en ik mocht wuk bijna nii binnen, Tiffany wil ook graag binnen ma mag nie...
Fabi; Tetterkontee, mijnee kop xD Ikzieje graag!
Jij; Snorry liefjaa, Ikziejou ook graaaag'(l).
Fabi; Kben moe kga sloapen! Sloapwel meisje, Ik kan niet zonderje weetjeda?
Jij; Ik kan ook niet zonder jou lieverd, echt niet! Slaapwel lieverd!

Je gaat naar huis. Als je thuis bent zie je Jo.
Jij: Joooooo! Benje nu op je kop gestuikt ofz? Voor een onozel grapje klopje uu broer ni int ziekenhuis héé! Echt Echt! Waarom? Jesus! Jo Waarom? Alstublieft zeg!
Jo: Sorry ik had nie zo moge reageren!
Jij; Je weet het toch.
Voor je Jo kon laten verder spreken liep je naar boven.

*1week later, Fabi pov*
Eindelijk naar huis, Je bent eigenlijk wel een beetje bang en boos voor jo. Waarom doet hij nu zoiets? Pff achja laat ook maar! Misschien met Eline te maken. War blijft Lisa nu toch? Da kieken kan toch ook nooit op tijd komen héé xD. Ahjaa, da kieken is wel mijn hele leven! Kzou niemer zonder haar kunnen!
Lisa: Sorry liefjaaa da ik te laat ben!
Jij; Da ben ik van jou al gwoon héé liefjaa!

*Lisa pov*
jij; ik ga jou thuis afzetten en dan ben ik naar Tiffany :D We moeten dingen bespreken!
Fabi: Wat voor dingen?
Jij: Je neusje krult een beetje vn nieuwschierigheid xD Meisjestuf :D snapje niks van.
Fabi; Ahnjaaa, ik ga dan naar Max gaan :D Ook dingen bespreken ;) Boysstuf ;p
je zet Fabi af en wandelt naar Tiffany,

*Bij Tiffany*

Tiffany: Ik moet jou iets belangrijks zeggen!
Jij: Ik ook, maar ik weet niet wat ik er van moet denken. Maar zeg jij maar eerst :)
Tiffany; Owkeeej, Ik ben zwanger! Van een tweeling :D
Jij: Proficiat :D, Ik ben ook zwanger, Ma van geen tweeling, Maar ik weet niet hoe ik het moet zeggen. Fabi weet het nog niet en ik ben bang voor zijn reactie, weg doe ik het zeker niet, En ben al een maand ver. Tiffany help mij!
Tiffany; Lisaa da komt wel goed, zullen we het samen gaan zeggen?
Jij: Oké, nu al?
Tiffany: Ja, hoe vlugger hij het weet hoe beter!
jullie lopen allebei naar Fabi, je knijpt in Tiffany haar hand want je bent bang voor zijn reactie.
*Bij fabi*
Jij: Lieverd, ik moetje wat zeggen, maar ik weet niet hoe.
Fabi: Wat is er liefje, Toch niiks ergs héé?
Jij; Nee, Maar euhmm... Ik Euhmm... Ik ben euhmm... Jaa ik ben zwanger.
Fabi: Maar liefje dat is Fantastisch!
Jij: :D ik dacht datje boos zou zijn?
Fabi; Waarom zou ik boos zijn?
Jij; Kweetnie, Ahjaa, ik zieje graag!
Tiffany; Max, ik moet jou ook iets zeggen, Ik ben ook zwanger, Van een tweeling.
Max; Wat een TWEELING?









































Wil je weten of ze het mag houden van Max ja of nee, zie je de volgende keer :D

Reageer (1)

  • ATLx

    Whieee suuupr (:
    && ;o. mäx moét en zal ze houdn. toch ehn?
    Ahnjuaaa, ik ziee da alsjuu voort guaa ehn :).
    Dúuùús, sneeel verdeer xp
    Ilyouuu(K);

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen