Vorige keer:
'Ruikt het hier nu naar wafels?' vroeg Tom vanachter de deur.
'Ah nee, ze zal toch niet -' Bill kon zijn zin niet afmaken. Toen hij binnenkwam, zag hij mij zitten en de wafels op tafel.
'Kon je het niet laten?' vroeg hij half grijnzend.
'Nee, ik moet echt iets doen, anders ga ik mij veel te erg vervelen en dan ga ik dood van verveling en dat wil je toch niet, hé', ratelde ik aan één stuk door.
'Nee. Natuurlijk niet', zegt hij. Bill geeft me nog een kus op mijn mond.
'Als je nog een wafel wilt, zul je snel moeten zijn', zeg ik tegen hem. Hij kijkt me raar aan en dan naar de wafels. Tom, Gustav en Georg hebben elk al twee wafels op.
'Hey, ik wil ook nog wat', zegt Bill. Hij staat recht en gaat naar de tafel en neemt snel twee wafels in zijn handen. Hij komt terug naast mij zitten. 'Moet jij eentje hebben?' vraagt hij.
'Nee hoor. Ik heb geen honger', antwoord ik.
'Ben je zeker?' vraagt hij.
'Héél zeker', antwoord ik. Bill eet de twee wafels op.
'Ze waren echt lekker’, zegt hij dan.
‘Dank je. Daarvoor wordt ik, normaal gezien, betaald, hé', zeg ik. Bill lacht en geeft me een lange tongzoen.
'Pauze is over', wordt er weer geschreeuwd. Iedereen staat recht en Bill geeft me nog een laatste zoen. Ze gaan de kamer weer uit en geven de rest van het concert.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • TearIsland

    super, ben benieuwd(K)

    1 decennium geleden
  • Tomsgame

    soooooooo goed(A)xxx

    1 decennium geleden
  • ChanniieJJ

    Heay

    Uwe quize zijn echt geweldig :D

    Xx Chan..

    1 decennium geleden
  • jasper

    zalig ik ben de vierde die deze quiz maakt
    oooh en ij is zo goeeeeeeee hahaha zalig ge moet echt voort doen ik kan echt ni zonder u quizjes
    en ik ben ook super blij da mijnen bill beter is en da tem al terug kan zingen ohhhhhhhhhh da is echt een pak van mun hartje.
    xxx love you
    weiter bitte
    ich kann nich ohne dir quizjes
    ich liebe dir so viele as der plazze is im meine hertze
    xxx joewlyke

    1 decennium geleden
  • XLittleStar

    Verder!
    XxX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen