Vorige keer:
'Nee toch, heb je mijn vest nou ook al aan?' hoor ik Bill vragen.
'Dat zie je toch', antwoord ik, terwijl ik verder inpak.
'Staat je goed', zegt hij.
'Dank je', zeg ik. Ik sta recht en draai me om.
'Je ziet er echt uit gelijk een tweede ik', zegt hij.
'Dank je, maar de echte Bill ziet er nog tien keer mooier uit', zeg ik. Ik draai me om naar de spiegel.
'Je bent echt de liefste', zegt hij. Bill legt zijn armen om mijn middel en laat zijn hoofd op mijn schouder rusten. Ik neem zijn armen vast. Zo staan we daar dan. Tesamen voor de spiegel. Minuten lang hebben we daar gestaan zonder iets te zeggen. Dan geeft Bill me kusjes in mijn nek.
'Aah, Bill dat kietelt', piep ik. Hij houdt op en grijnst naar me. Hij draait me om en zoent me vol op de mond. Onze tongen strelen elkaar. Wat later hou ik op en kijk hem aan. Ik geef hem nog een klein, plagend kusje op zijn mond en ruim dan verder op.
'Niet lief', zegt Bill zielig.
'Heb jij even pech', plaag ik hem. Bill draait zich om en kruist zijn armen.
'Vergeet je, je niet aan te kleden', zeg ik hem. Bill draait zijn hoofd naar beneden. Hij bloost en draait zich om en begint wat kleren bijeen te zoeken. Hij doet ze aan en gaat dan naar de badkamer. Even later ben ik klaar met opruimen en komt Bill uit de badkamer met zijn haren stijl naar beneden en donkere kringen rond zijn ogen. Hij doet een vestje en wat sieraden aan. Ik en Bill ruimen alles op en proppen het in valiezen.
Het is nu vijf voor negen. We zijn klaar en checkken of we niets vergeten zijn. Wanneer we denken alles te hebben, gaan we de kamer uit en gaan naar beneden. Aan de balie checkken we uit en gaan naar de cafetaria, waar we afgesproken hadden te wachten.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • HabxFernweh

    Jasper, ik heet ook Joke xD

    1 decennium geleden
  • TearIsland

    super(Y)

    1 decennium geleden
  • Tomsgame

    soo supah xxx

    1 decennium geleden
  • xxbeauxx

    aaah yes k zit nu op het goede ritme xD ben pas veel later begonne aan je quizz maar nu k het kn bijhoude laat k reactie 8er ! snel verder pliess ze zijn eg goet :D -xxx-

    1 decennium geleden
  • jasper

    oooh please de volgende ik kan echt ni meer wacht ik ga kapot van de stress en de spanning van et wachten
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    kusjes julieke
    please verder ich liebe deine quizjes !!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen