Vorige keer:

'Ik ben bang', zeg ik. Ik geef hem een knuffel en een kus op de mond. 'Ik hou van je', zeg ik.
'Zeg, niet overdrijven met dat klef gedoe hier voor ons. Jullie gaan echt niet dood hoor.' Ik kijk achter me en zie Georg en Gustav lachen.
'Pestkoppen', zeg ik lachend. Ik geef Bill nog een laatste knuffel en maak mijn gordel vast. Bill heeft die van hem al lang vastgemaakt. Ik neem zijn hand en knijp erin. Ik krijg een kneepje terug. Dan stijgen we op. Eens we in de lucht zitten, mogen de gordels los.
'Kom eens mee', zegt Bill dan. Bill trekt me mee naar het toilet. Hij doet de deur op slot en kijkt me grijnzend aan. Hij kust me op mijn mond en in mijn nek. Wat later voel ik zijn handen onder mijn T-shirt gaan.
'Bill? Bill, toch niet op een vliegtuig in het toilet?' vraag ik hem verbaasd.
'Waarom niet', antwoordt hij grijnzend.
'Een andere keer', zeg ik. Ik zie Bill zijn grijns verdwijnen en zie dat hij teleurgesteld is.
'Mijn eerste keer moet speciaal zijn', fluister ik, 'niet op een vliegtuig in een toilet.'
'Jah, daar heb je wel gelijk in, maar ik denk wel dat het leuk zou worden', zegt hij weer grijzend. Ik geef hem nog een kus op zijn mond en ga dan het toilet uit. Wanneer Bill eruit komt zie ik een stewardess raar kijken en kan een lach niet onderdrukken. Bill wordt rood en gaat snel terug naar zijn plaats. Wanneer ik naast hem kom zitten, is hij nog steeds rood. Ik lach. Na een paar uur komen we aan.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • TearIsland

    super(K)

    1 decennium geleden
  • Tomsgame

    supah(H)!!xxx

    1 decennium geleden
  • xBlueAngelx

    ze zijn super(Y)
    heel snel verder!!
    xxx(H)

    1 decennium geleden
  • LENKAxBILL

    BOEH . (baby)

    SUPAAAH . !

    MUWAHAH(puh)

    SNEL MAKE VERDER . ^^

    BOBBAAY . x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen