Foto bij I need Blood!!?

Reactie(H)

Ik liep met Kellan, arm in arm over de rode loper. Glimlachen naar de camera’s, en proberend niet te struikelen. Aan het einde, van de rode loper draaide we ons nog een keer om.
Weer allemaal flitsen om mij heen, en toen liepen we weg.
Toen we binnen waren stonden Vera en Bernice, Dylan, Larissa al op ons te wachten.
Vera wou weer naar Kellan rende, maar hij keek haar raar aan.
En Vera snapte dat ze niet mocht, en deed een stap naar achter.
De film begon en ik voelde mezelf trillen, ik liep naar de Wc en Larissa liep mee.
Wat ik niet zo slim vond, maar ze moest perse mee.
Ik liep de wc binnen en ik greep meteen naar mijn flesje, maar voor ik een slok kon nemen, pakte Larissa het af en keek me nu heel serieus aan. Eline, ik weet niet wat dit is, maar je bent nu officieel verslaafd Zei ze en keek me bezorgd aan. Ik ben niet verslaaft zei ik geïrriteerd, maar ik wil het nu wel heel graag. Zei ik nu smekend. Maar daar trapte ze niet in. Ik kon het horen.
Ik weet niet hoe lang ik dit nog vol kon houden.
Ik probeerde het flesje af te pakken, waardoor Larissa tegen het kraantje kwam en naar haar hand keek. Hij bloedde nu naar niet zo erg, maar te erg voor mij.
Ik keek om mij heen, Larissa intussen aan het schreeuwen dat ik echt verslaafd was en dit dus eigenlijk bewijs was. Maar ik kon me niet concentreren wat ze zei, ik zag en rook alleen maar haar bloed dat nog steeds vanaf haar hand op de grond viel. En in haar andere hand mijn flesje ook met bloed.
Overal was bloed behalve bij mij en nu net toen ik het nodig had.
Ik hielp het niet meer vol, en rende nu op Larissa af, met een grote snelheid.

Reageer (3)

  • DjDylano

    en ze pakt een mes en steekt larissa dood
    en niet bijten
    anders word ze para
    Larissa=geak(yeah)

    verderr(flower)

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    AAAAAAAAhhhh!!!:D:D

    JAaa en nu ik ook vampier willen zijn!!!(A)

    SnellVerderrrr(H)LoveItt

    1 decennium geleden
  • VeerFanPire

    OEhHH SNeL VerDER..!!!!!

    BiJT LaRISsA MAaR NIeT..

    SNeLL VeRdER..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen