Vorige keer:
We verblijven nog twee weken in enkele hotels. Joke en Tom zijn ondertussen drie dagen samen. Joke heeft met haar vader geregeld dat ze bij Tom blijft voor een tijdje. Vandaag keren we terug naar Duitsland. Tokio Hotel heeft weer superconcerten gegeven en ik heb elke keer wafels gebakken met behulp van Joke. Mijn ribben zijn ondertussen ook genezen. Joke heeft veel gebeld met haar vader en heeft toestemming gekregen bij Tom te blijven. Ze gaat dus ook mee aar Duitsland.
Weer die hele heisa in het vliegtuig. Tom en Joke die heel de tijd zitten te zoenen. Georg en Gustav slapen en de manager, daar let ik niet op. We landen weer en al de rest dat volgt. Dan nog een uurtje in de auto en richting huize Kaulitz. Eerst worden Georg en Gustav afgezet. We nemen afscheid, maar niet voor lang, want binnenkort staat er weer een tour voor de deur.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • TearIsland

    super(H)

    1 decennium geleden
  • maithe

    verder plz plz plz plz plz plz plz (lol)

    1 decennium geleden
  • DuimeTeen

    WEITER!!!

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen