deel 9 nog een te gaan en dan maak ik een nieuwe quiz

Virag prov

Na een tijdje tv gekeken te hebben vind je het nog steets raar dat Tom en Bill hier hadden geslapen en dat je met Bill heb je kon het echt niet geloven op eens wert je uit uit je gedachtens gehaald om dat Andrea harde muziek op had zij was naar boven gegaan dus ik stond op en liep naar boven en klopte bij der op de deur Andrea wil je je muziek wat zachter zetten ik kan de tv amper horen ja hoor hoorde ik uit haar kammer ik doe de deur open en ga op de bed zitten is die niet leuk zegt Andrea terwel ze een foto laat zien van Tom Kaulitz ja maar Bill ook zeg ik zo ja ok maar Bill is van jou en Tom is van mij alleen Tom had iets laten lichen zcht Andrea lachend ja wat dan zeg ik lachend ja zijn jas die licht achter je ik kijk achter om en zie die jas lichen van hem niet echt slim van hem maar dan weet je wel zekker dat het geen droom was maar dat het echt is want ik weet niet dat je het weet ik heb met Bill Andrea kijke me met een ope mond aan dat meen je niet ja echt ik meen het echt gisteren hebben we lichen zoennen maar meer niet hoor dat gaat te snel ja das is waar ik wil ook met Tom zeg Andrea beteutert misschien komt das nog wel ja misschien wel ja en ze kijk weer naar de foto.

[b3 weken later[/b]

Andrea prov
Ik zat op de bank tv te kijken opeens woord gaat de Bel van de voordeur ik laat een zucht warom alltijd als ik een film aan het kijken ben ik sta op en loop naar de deur ik doe de deur open en ik kijk in twee mooie bruine ogen van Tom hey Andrea ik kom me jas hallen mijn mond stond open kkkom binne stoter ik en liet hem binnen komen hij licht boven ik pak hem wel even en ren naar boven Virag Virag je raat nooit wie er nu beneden en reen de kammer binne hey kan je niet kloppen of zo en kijkt me boos aan ik negeerdat Tom is beneden en Bill ook alleen hij zit in de auto Virag staat op en rent naar beneden ik pak Tom zijn jas en ren ook naar beneden hey waar is Virag nou vraag ik zo aan Tom ja waar denkje en kijk naar buiten ik had het kunnen weten en begonnen te lachen.



Wat er gebeurt lees je veder in deel 10 ik ga nu eten de mazzel :P hahah

Reageer (1)

  • LittleLilla

    Nice hihi (:
    Ga je vandaag nog een deel maken?
    Snel verder aub!
    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen