Vorige keer:
'Wat gaan we doen?' vraag ik voorzichtig.
'Weet niet', is het enige wat hij antwoordt. Dan komt Simone de kamer weer binnen.
'Uhm, Gordon heeft vandaag nachtdienst dus die is morgenvroeg pas terug en ik vertrek nu. Na mijn werk ga ik nog boodschappen doen en daarna ga ik mijn zus nog eens bezoeken. Dus ik zal vanavond wat later thuis zijn', zegt Simone.
'Oké mam', zegt Bill. Simone geeft me nog een knipoog en sluit dan de deur. 'Wat dacht je ervan als we Gustav en Georg uitnodigden?' vraagt Bill.
'Lijkt me leuk', zeg ik met een lach.
'Dan kunnen we met zijn allen naar een leuke film kijken en daarna kunnen ze blijven slapen als ze willen', stelt Bill voor.
'Voor mij is het goed, maar misschien is het beter als je het eens gaat vragen aan Tom?' vraag ik.
'Ahja, zal ik direct eens doen', zegt Bill. Hij gaat de kamer uit en komt even later weer terug.
'Hij vind het goed. Ik zal Gustav en Georg dan direct eens bellen', zegt hij met een glimlach. Nadat hij gebeld heeft, komt hij bij me staan.
'Ze zullen komen en waarschijnlijk ook blijven slapen', zegt Bill.
'Wanneer vertrekken we eigenlijk terug op tour?' vraag ik.
'Uhm, over een twee, drie weken ongeveer', antwoordt Bill met een lach. Wat heb ik die lach gemist ook was het maar voor een uurtje

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • xDinges

    LA LA LA, LOVE IT.

    ×.

    1 decennium geleden
  • TearIsland

    super:D

    1 decennium geleden
  • AngelSky

    i hate TH!

    1 decennium geleden
  • Tomsgame

    okeeeeeeee veeel plezier xxsupaa

    1 decennium geleden
  • FemkexBill

    Egt cooL!!^^
    Snel verder!
    Xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen