Vorige keer:
'Is het ver?' vraagt Bill.
'Nee hoor. Vijf minuutjes stappen', zeg ik. Wat later komen we aan. Bill stopt.
'Een pizzatent! Arya je bent echt de zaligste meid die er bestaat', zegt hij opgewekt. Hij geeft me een knuffel en een lekkere tongzoen. We gaan de pizzatent binnen en bestellen elk een pizza. We geven elkaar weer wat te eten en natuurlijk moet de helft naast onze mond terecht komen dan erin. Na de pizza opgegeten te hebben, betaal ik en gaan we terug naar huis. Onderweg naar huis wordt er nog serieus wat gelachen.
'Arya, echt waar. Deze avond heeft me weer helemaal opgekikkerd. Ik ben volledig klaar om weer op tour te vertrekken', zegt hij. Hij drukt snel zijn lippen op de mijne.
'Ik vond gewoon dat ik iets moest doen. Je doet al zodanig veel voor mij', zeg ik lief. Als we thuis aankomen, is het kwart na acht. Iedereen zit in de zetel een film te kijken.
'Hey jongens en meisje, hoe was jullie dag?' vraag ik.
'Shtt', zeggen ze allemaal tegelijk.
'Ze kijken blijkbaar liever naar een film dan te luisteren naar ons', zeg ik beledigd.
'Trek het je niet aan. Kom, we gaan naar boven', zegt Bill. Ik ga de kamer binnen en hoor hoe Bill de deur achter me sluit. Ik draai me om en zie hem grijnzend naar me kijken.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • RockHard

    boeit me niet of ze zwanger is of niet:D
    duzz ik lees nu heeel snel verder ik wil het weten

    1 decennium geleden
  • PeacexX

    Verder!!
    houden tuurlijk!!

    baby op komst x'D(baby)

    1 decennium geleden
  • SillyBillySB

    zwanger en houden!(A)

    1 decennium geleden
  • SillyBillySB

    zwanger en houden!(A)

    1 decennium geleden
  • SillyBillySB

    zwanger en houden!(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen