jaja de laatse deel voor vandaag hij si langer dan noormaal maar ik ga hier na een andere quiz maken alleen ik weet niet waar ik die over laar gaan en die maak ik ook deel 10 en dan ga ik weer veder met deze quiz :D

P.s Virag is een weest geworden in deel 1 las je dat wij vriendinnen zijn gewoorden door de kermis maar haar ouder wilde haar niet meer hebben waardoor ze wees is gewoorden maar mijn mopeder heb haar geadopteerd wardoor ze nu mijn zusje is

Tom prov

Andrea lachte van wegen dat Virag bij Bill was ik moest ook wle lachen want ja ze waren toch een stelletje op eens hoorde ik een auto deur dicht gaan en ze kwammen alle twee binnen hallo zij Bill lachend en loopt naar de woonkamer huh wat is er zecht Andrea ja Bill wil wat drinken zij Virag lachen en loop ook naar de de keukern oh Tom wil jij ook wat drinken ik kijk Andrea aan die naar me lacht huh ja is goed en kijk weer naar Andrea die nog steets met een glimlach op de gezicht naar me kijk samen lopen we naar de woon kamer en gaan op de bank zitten Andrea gaat naar de keuken en komt later terug met twee glasen Cola en daar achter aan komt Virag met ook twee glasen Cola Virag gaat naast Bill zitten en Andrea naast mij ik wert er een beetje verlegen van blijven jullie eten zecht Virag in een keer want wij hebben toch genoeg he Andrea terwel ze haar aan kijkt he ja we hebben genoeg we gaan pitza eten ow lekker zecht Bill in een keer ik blij eten en jij Tom zecht Andrea lachen ja ik kan niet anders want Bill is met de auto en ik rij met hem mee naa si goed ik blijf ook wel eten is wel gezellich Andrea had een glim lach op de gezicht en ging weer veder tv kijken Bill en Virag gingen naar boven daar voor de computer dat zeggen ze tenminster of ik dat moet geloven is punt twee op eens wert ik uit me gedachtens verstoort om dat Andrea vroeg of we een dvd gingen kijken om dat er niks leuks meer op tv was huhe ja is goed zo jij was ver weg ja sssorry ik zat even na te denken zij ik stotterend maar welke film gaan we kijken begon ik er op door nou zeg jij het maar zij Andrea vroolijk een griesel zij ik met een gemeenlachje huuuh ja is goed ze deet de dvd er in en kwam weer naast me zitten helemaal in de film zat ik na te denk of ik wel een arm om der heen zou doen en of zij dat wel fijn font dat ik dat zou doen zometeen vind ze het niet leuke en dan doe ik dat maaaaar ze zit wel de heletijd naar me te lachen ik snapte hellemaal niks meer van me zelf maar opeens schok ik om dat Andrea tegen ma aan ging lichen dus ik moest wel een arm om der heen doen het voelde vijn heel vijn zou ze me toch leuk vinden ???

Vriag prov

Ik zat boven met Bill voor me computer ik was hellemaal blij ik voelde vlinders in me maag dat was niet noormaal hoe hij voor mijn computer zit en muziek zit te leuster zo schattich hoe hij der uit ziet op eens drijt hij zich om en komt naast me zitten op de bed en begind me te zoennen het het was of de hemel openging en de vlienders rond vlogen er ging zo veel door me heen ik wouw meer maar ook weer niet ik vond het te vroeg dus ik dee het niet na een tijdje was het 18.00 uur en werden geroeppen voor te eten want de pitza was klaar we gingen naar beneden en gingen aan tavel zitten en pitza eten we praate wat over van alles en nog wat op eens ging Andrea van tavel af om dat er een telefoon ging het was voor Virag het ging over haar echte ouders de vader was overleden en de moeder zat in de gevangenis.

Hoe het veder afloop lees je later na die andere deel wat ik hierna ga maken :D

Reageer (1)

  • LittleLilla

    Ooh ooh, slecht nieuws over mijn ouders. Ik hoop maar dat je snel verder gaat want, ik ben reuze benieuwd!
    Snel verder he (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen