nou voor een vriendin van mij moet ik nog een deel 11 maken dus hier komt deel 11 want ik weet geen nieuwe quiz :s

Virag prov

Nou de telefoon ging en het was voor mij ik stoorte hellemaal in elkaar om dat mijn moeder op een of andere manier in de gevangenis zat en me vader dood is gegaan hoe wilden ze niet vertellen ik begon te huilen want ja het zijn toch me ouders Bill kwam naast me zitten en rooste me en vroeg wat er aan de hand was dus ik vertelde het aan iedereen en ze waren allemaal in chok (of zo iets) Zelf Andrea moest huilen want zij vond het zo erg voor mij Tom ging haar trooste en samen zaten we te huilen Tom en Bill keeken elkaar aan van eeeeeuu ja en nu laer uitgeheuld en tot rust gekomen zijn we een filmpje gaan kijken ik was dood moe van het huilen en viel in Bill zijn armen in slaap en Andrea bij Tom de volgende dag wert ik wakker op de bank ik keek om me heen en zag dat de tavel al gedekt was en dat Andrea en Tom nog lachen te slapen echt lief of ze ook een steletje waren goede morgen schoonheid hoor ik Bill zeggen terwil hij naar me toe loop en een kus geefd Bill keek ook naar Andrea en Tom hoe lief ze lachen te slapen hij pakte een foto toestel en maakte een foto van door de flits schok Andrea ik en Bill moesten onse lach in houden maar gelukkich ze sliep weer veder maar ik heb de tavel gedekt zo dat je lekker kan eten hoor ik Bill zachtjes zeggen ik kijk hem aan in zijn mooie bruinen ogen dankej welen geef hem een kus en sta op en liep naar de tavel en ging zitten en eten kom je ook eten vroeg ik zo aan Bill ja ik kom zij hij lachen en kwam bij me zitten. Ik denk dat ik zo weer ff ga slapen ga je dan mee vroeg ik zo onzekker huh ja is goed Tom slaapt ook nog dus ja ik ga ook wel slapen maar moetten die twee dan ook niet ff naar boven zij Bill huuh ja en loop naar ze toe en maak ze wakker hey ga anders naar boven licht even wat makkerlijker een gekreun van Tom en Andrea die wakker worden ze stonden op en liepen slaperich naar boven ik en Bill liepen der achter aan truste hoorde ik Andrea nog zeggen voor dat de deur dicht ging paar uur later wert ik weer wakken ik kee nop de klok en zag dat het weer 18.00 uur was we hadden dus de hele dag geslapen leterlijk en verguurlijk ik stapte uit bed en liep naar beneden Bill die sliep nog ik kwam beneden en zag dat Tom en Andrea al wakker waren en tv aan het kijken waren goedenavond hoorde ik Tom zeggen hoe laat waren jullie wakker vroeg ik zo wij?? wij waren om 4 uur al wakker zij Andrea.

Deze heb ik nog gemaakt voor een vriendin zoort van zusje van me zij wouw dat ik nog een deel 11 maakte hahah

Reageer (2)

  • LittleLilla

    18.00 uit me bed? Zooo dan, dan heb ik wel erg veel geslapen. Maar dat is wel logisch, ik slaap naast Bill! (aa)
    Snel verder (:

    1 decennium geleden
  • hhui1

    hoi mooi verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen