Vorige keer:
‘Zal ik je insmeren?’ hoor ik Gustav vragen.
‘Ja, hoor, doe maar’, zeg ik. Ik voel hoe een nat iemand op me komt zitten en het touwtje van mijn bikini los maakt. Hij spuit wat zonnecrème op me en smeert het open. ‘Ah, Gustav. Dat doet deugt’, zeg ik genietend. Geen antwoord. Ik draai mijn hoofd en zie een zwarte lok bengelen. Ik draai mijn hoofd wat verder en zie Bill. ‘Bill?’ roep ik verschrikt.
‘Uhm, ja. Het was Georg zijn idee’, antwoordt hij blozend.
‘Bill, misschien is het beter als je van me gaat’, zeg ik.
‘Oké, dan’, zegt hij teleurgesteld. Hij gaat van me af.
‘Zal ik je bikini terug dichtdoen?’ vraagt hij.
‘Nee, doe ik zelf wel’, antwoord ik. Ik doe het even snel dicht en ga rechtzitten. Ik smeer mijn benen, armen, gezicht en buik ook nog in en ga dan weer liggen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • TearIsland

    super:D

    1 decennium geleden
  • LENKAxBILL

    HANNAH ,
    KAKA
    HOOFD
    SNEL
    VERDER
    WHOEE
    GY
    SEUT
    WRM
    GADE
    SLAPE
    OM
    6
    u
    ?
    WA
    IS
    U
    PROBLEEM
    MYGOSH
    xD
    RAARKIENT
    SNEL
    VERDER
    HEHE
    <3'

    1 decennium geleden
  • Persianality

    love it <3333

    1 decennium geleden
  • BillEtTom

    ja leuk,,, maar ze moeten toch echt weer bij elkaar komen hoor(flower)(flower).......Weiter!!!!!!

    1 decennium geleden
  • ILoseYou

    ja, hij is leuk!!
    super leukxD
    snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen