Vorige keer:
‘Dat meen je nu toch niet?’ vraag ik. Hij grijnst naar me en giet het volledige pak bloem in de teil. Georg begint te kneden en even later zitten mijn voeten in een teil met deeg. ‘Vergeet geen ei’, mompel ik.
‘Wat zei je daar? Een ei! Geweldig!’ giert Bill. Gustav staat al recht en loopt de kamer uit. Even later komt hij terug met twee eieren. Hij klutst ze en giet alles erbij. Georg begint opnieuw te kneden. Nu zit ik daar lekker. Tussen vier jongens die samen spannen tegen mij terwijl mijn voeten in een teil met deeg zitten. En alles kruipt dan zo tussen je tenen. Echt vervelend. ‘Arya, jij bent weer’, zegt Bill grijnzend.
‘Georg, doen durven of waarheid?’ vraag ik hem met een zuur gezicht.
‘Ik speel op safe en zeg waarheid’, antwoordt hij met een lach. Wat kan ik Georg vragen?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • CaroXx

    Amai ik ben serieus verslaafd aan het worden:Sze zijn echt geweldig

    1 decennium geleden
  • TearIsland

    super:D

    1 decennium geleden
  • ILoseYou

    super!!
    snel verder!!
    en als je er vanavond geen meer op zet zeg ik je toch al dat: Prettige vakantie!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen