Vorige keer:
‘Waar bleef je nou?’ vraagt Gustav.
‘Sorry, te lang in de douche gestaan’, antwoord ik.
‘En waar is Bill?’ vraagt Georg met een grijns.
‘Weet ik veel’, zeg ik.
‘Je bent toch bij hem in de zetel in slaap gevallen?’ vraagt Georg verbaasd.
‘Ik ben wakker geworden en ben naar mijn eigen kamer gegaan’, zeg ik.
‘Ow’, is het enige wat hij nog zegt. Tien minuten later komt Bill af.
‘Sorry, ik geraakte niet uit mijn bed. Ik heb niet veel geslapen’, zegt hij als antwoord op het kwade gezicht van Tom. We gaan het restaurant binnen en schuiven aan. Iedereen neemt wat hij wilt en zoveel als hij wilt, net zoals elke morgen. Ik neem twee croissantjes en een glas fruitsap. Ik loop achter Joke aan en ga naast haar zitten.
‘Wat hebben jullie gisteren allemaal gedaan?’ vraag ik haar.
‘Ow, dat vertel ik straks wel als zij aan het optreden zijn’, zegt ze grinnikend. Ik haal mijn schouders op en eet. Ondertussen is de rest er ook al bij komen zitten.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • TearIsland

    super:D

    1 decennium geleden
  • SilviaCORE

    VERDER^^
    die zen zoo goe :o

    x

    1 decennium geleden
  • LENKAxBILL

    GY MOTHERFUCKING DIEF, xD
    HET IS SUPPER SNEL VERDER , Ö
    x

    1 decennium geleden
  • ILoseYou

    die jongen kan wel goed mompelen he!!xD
    super!!
    en na die ene week, snel verdergaan he!!(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen