Vorige keer:
‘Hebben jullie Arya gezien?’ vraagt Bill. ‘Ik heb al overal gekeken, maar ik vind ze nergens.’
‘Wij hebben niets gezien’, zegt Tom.
‘Inderdaad. Er is hier niemand’, zegt Joke.
‘Heb je al in de badkamer en de keuken gekeken?’ vraagt Gustav.
‘Overal! Hier is de enige plek waar ze zou kunnen zijn’, zeg Bill moe. Hij komt erbij zitten. Ik ga voorzichtig naar zijn benen toe. Ik streel er eens heel voorzichtig over, want hij loopt nog rond in boxer. Hij huivert en krabt eens aan zijn been. Ik grijns en lik over zijn gehele been. ‘Maar wat is…’ Hij zegt niets meer en kijkt me recht aan in mijn ogen. ‘Zo, dus jullie hebben niemand gezien, hé’, zegt Bill met een overgrote grijns.
‘Nope’, antwoordt Tom.
‘Hoe komt het dan dat Arya hier onder tafel zit?’ vraagt Bill.
‘Ik zou het niet weten’, antwoordt Tom schijnheilig.
‘Ja ja, dat zal wel’, zeg Bill. Hij neemt mijn arm en trekt me vanonder de tafel uit. Ik ga tussen zijn benen zitten en rust op zijn borst. Opeens schiet ik in de lach. Iedereen, eveneens Bill, kijkt me raar aan.
‘Laat maar’, zeg ik nog steeds lachend. Als de bus stopt, kijk ik verschrikt op.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • TearIsland

    super(H)

    1 decennium geleden
  • vilolololo

    iih ^^

    ikke ben gelukkig!!

    aja^^

    *vertoont WEER spastische trekken*


    verder^^

    .xXx.

    1 decennium geleden
  • ILoseYou

    super meid!!
    snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen