Vorige keer:
‘Wil je anders eens gaan kijken naar de kraampjes?’ vraag ik.
‘Maakt mij echt niet uit, hoor, als ik maar niet weer op dat ding hoef’, lacht hij. We lopen tussen de kraampjes door.
‘Wow, die riemen hier zijn cool’, zegt Bill opeens. Ik glimlach naar hem en laat hem los. Ik loopt achter hem aan terwijl hij enkele riemen om probeert.
‘Deze neem ik. En deze ook en…’, begint Bill. Uiteindelijk gaan we terug bij het kraampje vandaan met vier riemen en twee armbandjes. We kuieren nog wat door de stad en keren dan terug naar de bus. Als we terug in de bus zijn, zien we dat Gustav al terug is.
‘Al terug?’ zegt hij verbaasd.
‘Ja, we hebben goed gegeten en ons geamuseerd’, zegt Bill.
‘En jij ook?’ vraag ik.
‘Ja, ik heb gewoon wat gegeten en ben dan teruggekeerd’, antwoordt Gustav. We zeggen niets meer en lopen Gustav voorbij naar de lounge. We plaatsen ons op de zetel en drinken wat. Ik kruip dicht tegen Bill aan, terwijl hij de televisie aanzet. Aan Bill zijn gezicht te zien, begrijpt hij er niets van. Verwondert me niets, het is dan ook Nederlands. Ik geef Bill een kus op zijn kaak en laat mijn hoofd rusten op zijn borst. Terwijl Bill door mijn haren streelt, val ik in slaap.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • VampireMouse

    oeww dat is mijn plaatje:O:O die heb ik gemaakt:O:O:O:O:O:O:O:O:O
    XD lekker dan xD

    1 decennium geleden
  • xxMariscaaTH

    dat van bill imponeren.. hmmmz ik denk niet dat ze het daarom doen,, maar keicool,, ga door :D

    1 decennium geleden
  • TearIsland

    super(K)

    1 decennium geleden
  • vilolololo

    ^^
    idd sprlief van Tom^^

    snel verder^^

    .xXx.

    1 decennium geleden
  • MissMusicXxX

    weiter bitte!

    danke!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen