De eerste echte deel! Hoop dat hij leuk is.

Doorgaan?

Jaa
Nee

In the hospital.
Naomi POV.
"Naomi! Kom je moet naar het ziekenhuis voor je chemo kuur" roept Maria van beneden. "Ja ik kom al" riep ik. Ik pakte mijn laatste spulletje bij elkaar want ik moet daar een nacht blijven. Ik liep naar beneden met mijn tas vol spullen. "Waar is iedereen?" vroeg ik aan Maria die alleen nog maar beneden is. "Ze zitten al in de auto" zei ze. "Oke" zei ik. We liepen naar de auto, ik deed mijn tas in de kofferbak en ik ging naar Ryan mijn broer zitten en naast mij ging Maria zitten. "Kunnen we gaan?" vroeg Maria's moeder. "Ja" zei ik. We gingen opweg naar het ziekenhuis, we zaten ongeveer een half uur in de auto tot we bij het ziekenhuis waren. Toen we daar aankwamen stond er al een dokter te wachten. Ik stapte uit en nam mijn tas. Ze liepen allemaal mee naar binnen en ik werd gebracht naar een kamer, ik kreeg zo'n speciaal pyjama geval en dat deed ik aan, de vader van Maria en mijn broer wachtte op de gang, toen ik het aan had kwam er net een dokter binnen. "Bent u klaar?" vroeg de dokter. "Ja" zei ik zuchtend. "Wij wachten hier lieferd" zei de moeder van Maria. "Dankje" zei ik, ik gaf iedereen een knuffel en ik werd in een rolstoel naar de plek gebracht waar ik de chemo kuur krijg. Waarom in een rolstoel weet ik ook niet.

Ryan POV.
We zitten nu in de wachtkamer. "Hoe lang duurd die chemo?" vroeg ik. "Een uur en dan moet ze direct slapen en dan kan ze morgen ochtend om 9 uur weer opgehaald worden" zei Jane. Jane is de moeder van Maria. "Oke" Maria zat naast me en ik zag dat ze aan het sms-en was. "Met wie sms je?" vroeg ik. "Met Sandra ik vraag of ze hier naartoe komt" zei Maria. Ik werd gelijk rood toen ik de naam Sandra hoorde. "Je bent rood" zei Maria. "Nee helemaal niet" zei ik terwijl ik de andere kant op keek. "Dan niet" zei Maria.


Andere keer verder! Wat vinden jullie er tot nu toe van?

Nee nee en nog eens nee
Why not?

Reageer (4)

  • KusjexFem

    Selena iz awesome and so is your story

    1 decennium geleden
  • Locomotor

    Volgens mij wordt deze story best zielig!!!

    Kben benieuw hoe JB er in Voor komt =)

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    hij is super !

    snel verder !!

    <33 loveit

    x.x M

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Word hij rood door my ?? ^^
    SNEL VERDER Héé!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen