Nr.3! Hoop dat deze serie goed is?

Doorgaan?

Jaa
Nee

Going away.
Naomi POV.
Ik werd wakker gemaakt door een dokter. "Je kunt weer naar huis, je word om 9 uur opgehaald" zei de dokter. "Danku" zei ik. "Ga je maar gauw aankleden ze zijn er over 5 minuten" zei de dokter. Ik stond op uit bed en liep naar de stoel waar mijn kleren over hingen, ik kleede me om en ging op het bed liggen wachten. Ik deed even mijn ogen dicht tot de deur open werd gedaan, ik ging zitten en sprong van het bed af. "Maria!!" riep ik en ik gaf Maria een knuffel. "Je bent blij me te zien" zei Maria lachend. "Ja tuurlijk altijd" zei ik ook lachend. Ik liep ook naar mijn broer toe en gaf hem ook een knuffel. "We gaan naar huis" zei Jane. We liepen met z'n allen naar de auto. "Mam kun je ons naar Sandra brengen?" vroeg Maria. "Tuurlijk" zei Jane. We gingen nu richting Sandra's huis, we liepen de auto uit en zeiden doei tegen de rest. We belden aan en Sandra deed open. "Naomi, Maria!" riep Sandra en ze gaf ons een knuffel. "Hoe gaat het nu met je?" vroeg Sandra. "Helemaal oke" zei ik. "kom binnen" zei Sandra,we liepen naar binnen en zeiden hoi tegen de moeder van Sandra. "Ik heb meegedaan aan een prijsvraag ik kan 3 kaartjes winnen voor JB" zei Maria blij. "Daar gaan we weer" zei ik lachend. "Je moet ook fan van ze worden dan neem jij Joe" zei Sandra. "Nee liever niet" zei ik lachend. "Zullen we een film kijken?" vroeg Sandra. "Jaa!" riep Maria. "Oke dan welke film?" vroeg je. "Camp Rock" zeiden Maria en Sandra tegelijk met een kindjes stem. "Hoe oud zijn jullie" zei je lachend. Sandra pakte haar Camp Roch DVD en ze deed hem in de speler. "Wat een saaie film" zei ik. "SSSSSHT!" deden Maria en Sandra. Ik kon nog maar net mijn lach inhouden. "Zullen we naar huis? het eten is bijna klaar" zei ik toen de film is afgelopen. "Ja is goed" zei Maria. Sandra liep tot de deur met ons mee. "DOEDELS!" riepen we alledrie tegelijk en Maria en ik liepen terug naar huis.

MORGEN OF MAYBE HEEL MAYBE STRAKS VERDER!

Nee nee en nog eens nee
Why not?

Reageer (2)

  • xSafetyPin

    super !!!

    snel verder hea x.x M

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Sùper!
    SNEL VERDER héé!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen