VAN DEZE IS HET OOK DE LAATSTE VAN VANDAAG! IK MAAK HEM ALLEEN NOG OMDAT SANDRA HET ZO GRAAG WOU xD Dus hier is die!

Doorgaan?

Jaa
Nee

A new Schoolday
Naomi POV.
Ik werd wakker van een zonnestraal die in mijn gezicht scheen, ik deed langzaam mijn ogen open en op dat moment ging mijn wekker ook af, ik schrok me rot en ik viel op de grond. "Auw" zei ik. De deur werd open gedaan. "Wat doe je op de grond?" vroeg Mark. "Gevallen" zei ik droog. "Niet slim" zei Mark. Maria kwam er nu ook aangelopen. "Waarom lig je daar?" vroeg Maria. "O omdat het comfortabeler dan mijn bed is" zei ik sarcastisch. "Je bent gevallen hé?" vroeg Maria. "Daar lijkt het anders wel op" zei ik. "Wow wat heb jij een ochtendhumeur zeg" zei Maria. "Sorry" zei ik. Maria kwam naar me toe en hielp me met opstaan. "Ga jij je maar vast douchen ik ga dan wel ontbijt voor ons maken" zei Maria. "Oke" zei ik, Maria liep weg en Mark ging, ik pakte mijn douche dingen en schone kleren en ik liep naar de douche, ik ging me douchen en daarna aankleden, ik deed mijn haar en liep naar beneden. "Wat ruikt het hier lekker naar ei" zei ik toen ik de keuken binnenliep. "Ja hé" zei Maria. Ik ging aan de keukentafel zitten en at samen met Maria, toen we ons ontbijt op hadden ging Maria snel douchen en ik ging tv kijken, op TMF was 1 of ander liedje van Jonas Brothers er op. Ik zapte verder naar MTV waar een liedje van Jesse McCartney op was, het liedje heed How Do You Sleep. "Kom we kunnen gaan" zei Maria, we liepen naar buiten en gingen op de fiets naar school, aangezien het 20 juni is kunnen we gewoon zonder jas omdat het lekker warm is, mijn verjaardag was ook al 6 dagen geleden het was een top dag. "We zijn al bij school hoor" zei Maria, ik keek om me heen en zag dat ik al een paar meter langs school ben gefietst. "Waar wil je naartoe gaan?" vroeg Maria lachend toen ik weer bij haar stond. "Sorry ik was even in gedachten verzonken" zei ik. "Ja dat merk ik" zei Maria. We liepen naar het fietsenhok en zette onze fietsten daar in. "Daar is Sandra" zei ik. Ik zwaaide naar Sandra die ons zag en ze kwam naar ons toe gelopen. "Heej" zei Sandra en ze gaf ons een knuffel. "Heej" zeiden Maria en ik tegelijk. "Jullie doen echt alles tegelijk hé" zei Sandra. "Zo zijn we" zei Maria. De bel ging en we liepen naar binnen. "Wat voor les hebben we eers?" vroeg ik. "Engels" zei Sandra. "Dan gaan we zeker weer zinnen ontleden" zei ik kreunend. "Wat hebben we daarna?" vroeg Maria. "Mentoruur" zei Sandra. "Dat is minder erg" zei ik. We gingen naar Engels en ja daar moesten we zinnen ontleden, daarna hadden we mentoruur. We gingen niks bijzonders doen, we gingen bijkletsen en meer niet. Daarna hadden we pauze.


IK GA MORGEN VERDER! XD

Nee nee en nog eens nee
Why not?

Reageer (2)

  • xSafetyPin

    euh ik denk dat Sandra gelijk heeft :X en moet het idd in die andere serie haha

    maar verder is hij helemaal goed hoor !!

    snel verder hea

    x.x M

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Super!
    euhm, moet deze deel niet bij de andere serie :X??

    SNEL VERDER éhé!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen