IK HEB HW NOG NIET AF MJAH MAAK GEWOON EEN DEELTJE EN OOK GELIJK DE LAATSTE VOOR VANDAAG VAN AL MIJN SERIE'S XD

Doorgaan?

Jaa
Nee

At msn
Maria POV.
"Eten!" riep onze moeder vanuit de keuken, we liepen naar de keuken en gingen aan tafel zitten, Ryan kwam ook van de trap afgerend, en onze vader kwam vanuit de tuin naar binnen, hij moest een aantal dingen klaarmaken want morgenmiddag krijgen we een eigen zwembad in de tuin! We kregen eten voor onze neus, het waren aardappels met spinazie en gehaktballen. We aten onze eten op. "Zullen we op msn?" vroeg ik aan Naomi. "Ja is goed" zei ik. We liepen naar boven en ik deed msn aan. Er kwam een schrerm: 'Joe Jonas is online' stond er. "AAAH!" schreeuwde ik. "Joe heeft me geaccepteerd op msn" zei ik. "O is dat het maar" zei Naomi. "Het is tenslotte wel een beroemdheid, nu nog hopen dat Kevin me ook accepteerd en Nick natuurlijk ook" zei ik. "Hee niet kwijlen hé" zei Naomi lachend. "Doe ik niet" zei ik. "Wat jij wilt" zei Naomi. Joe begon een gesprek.

Joe zegt: Wie ben jij?
Mar zegt: Ik ben Maria
Joe zegt: Ken ik jou?
Mar zegt: Nee
Joe zegt: Hoe kom je dan aan mijn msn?
Mar zegt: Een vriendin van mij haar vader is van de platenmaatschappij en daar heb ik je msn van gekregen omdat ik een fan van jullie ben
Joe zegt: Je bent toch niet zo'n gekke fan die je doof schreeuw terwijl je er vlak naast staat toch?
Mar zegt: Haha nee tuurlijk niet
Joe zegt: Mooi zo.
Mar zegt: Zou je een keer aan je broers willen vragen of ze me ook willen accepteren?
Joe zegt: Tuurlijk
Joe zegt: Waar woon je eigenlijk?
Mar zegt: In New Jersey
Joe zegt: Dat is dus vlak bij mij
Mar zegt: Ja weet ik.
Joe zegt: Maar ik meot gaan ik spreek je wel weer en ik zal aan mijn broers vragen of ze je willen accepteren
Mar zegt: Oke doeii! en Dankje

'Joe is offline' stond er. "Wat cool ik heb gewoon met een popstar gechat" zei ik. "Ja" zei Naomi. "En wat vind je van Joe?" vroeg ik. "Hij is wel oke" zei Naomi. "Wel oke hij is mega cool" zei ik. "wat jij wilt maar ik ga slapen morgen weer school" zei Naomi. "Ja Trusten" zei ik. "Trusten" zei Naomi en ze liep naar haar kamer, ik deed nu ook mijn pyjama aan en ging in bed liggen, ik deed mijn ogen dicht en niet veel later viel ik in slaap, met mijn gedachten bij Joe, Kevin en Nick.

MORGEN WEER VERDER!

Nee nee en nog eens nee
Why not?

Reageer (2)

  • xSafetyPin

    jaaaaa super !!!

    snle verder

    x.x M

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Kheb hem ook op msn ^^
    Echt héé :X, Jesse Mc to and Demi ^^xD
    SNEL VERDER héé!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen