NOU HIER IS ER WEER 1 DEZE ZAL NIET HEEL GROOT WORDEN MAAR OOK NIET HEEL KLEIN HOOR ;)

Doorgaan?

Jaa
Nee

I hate them
Maria POV.
Ik hoorde geschreeuw van Naomi's kamer, ik liep ernaartoe en klopte op de deur. "Binnen" zei ze. Ik deed de deur open en liep naar binnen. "Wat is er aan de hand?" vroeg ik. "Ik heb daarnet de msn van Jesse gekregen" zei ze. "Cool is hij online?" vroeg ik. "Nee dat niet" zei ze. "Mischien morgen" zei ik, toen ik aan morgen dacht zag ik er vreselijk tegenop ik hoopte dat het altijd vandaag bleef. "Ik ga naar mijn kamer we praten op msn wel" zei ik. "Ja is goed" zei Naomi. Ik liep naar mijn kamer en zeete de pc aan, ik ging op msn om te kijken wie er allemaal online ware, Sarah, Sanne, Joe, Naomi, Mike, Mark en Justin waren online. Naomi begon tegen me te praten.

Naomii zegt: Heej Schat
Mar has left the building zegt: Hee lieverd.
Naomii zegt: Hoe gaat het nu met je?
Mar has left the building zegt: Het kon niet beter
Naomii zegt: Ik zal je echt missen maar ik zorg dat ik degene te pakken krijg die dit heeft gedaan.
Mar has left the building zegt: Dankje, echt ik waardeer het dat je me helpt.
Naomii zegt: Tuurlijk ik moet toch wat doen na al die jaren dat je mij geholpen hebt.

Joe begon tegen me te praten.

Mar has left the building zegt: Ik ga even met Joe J praten want hij zegt wat tegen me Love you (H)
Naomii zegt: Love you too bye! (H)

Ik klikte op Joe en begon nu met hem te praten.

Joe zegt: Hee hoezo heb je nu has left the building in je naam staan?
Mar has left the building zegt: Omdat ik van mijn ouders naar een internaar moet (huil)
Joe zegt: Waarom?
Mar has left the building zegt: Omdat er over me geroddelt word dat ik drugs gebruik maar dat is helemaal niet zo.
Joe zegt: En heb je een vermoeden?
Mar has left the building zegt: Ja Sarah, je hebt haar volgens mij wel op msn ze heet daar Saar, we hadden je msn en die van je broers van haar gekregen en we zijden dat we de tel nr. van je platenmaatschappij hadden maar we gaven haar dus de nr. van de dierentuin ipv die van je platenmaatschappij en daar wil ze me voor laten boeten, maar mijn zus/vriendin die heeft het geregeld ik vind het niet erg maar dat met die internaat zit me niet echt lekker.
Joe zegt: Wanneer moet je er dan naartoe?
Mar has left the building zegt: Morgen al.
Joe zegt: Hevtig allemaal. Maar hoezo is het je zus/vriendin?
Mar has left the building zegt: Haar broer en zij wonen bij ons want haar ouders zijn overleden en we zijn allebei hele goede vrienden.
Joe zegt: Oke.

Maria eten! En opschieten Naomi en Ryan jullie ook eten.
Mar has left the building zegt: Maar ik moet eten spreek ik je vanavond nog?
Joe zegt: Ja is goed hoelaat 8 uur?
Mar has left the building zegt: Ja is goed tot dan.
Joe zegt: See you later.

Ik sloot msn af en liep naar beneden, ik ging aan tafel zitten, ik keek op de klok en zag dat het 6 uur was. Ik kreeg pizza voor mijn neus. Ik at het op en daarna liep ik direct weer naar boven.


NOG 1 DEELTJE KOMT ER EN DAARNA GA IK NOG PAAR DEELTJES LEZEN EN DAN SLAPEN! en deze is langer dan verwacht dan word de vorige korter (puh)

Nee nee en nog eens nee
Why not?

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen