DE LAATSTE VOOR VANDAAG!

Doorgaan?

Jaa
Nee

Here is the plan.
Naomi POV.
"Ik weet zeker dat het van Sarah komt dus ze zal ook wel drugs in haar kluisje hebben, als we haar nou op heterdaad betrappen en er een filmpje van maken kunnen we het aan de directeur laten zien, want ik denk wel dat ze drugs gebruikt" zei ik. "Denk je echt dat het zou werken?" vroeg Sandra. "Mischien we weten niet of ze het echt gebruikt maar van Maria was er ook geen bewijs, ik weet het, het is geen spectaculair plan maar we moeten het toch proberen als we Maria terug willen" zei ik. "Oke" zei Maria. "High 5 Baby" zei ik. We gaven elkaar een high 5 en schoten in de lach. "Nu maar hopen dat het lukt maar ik ga naar huis, ik moet over 5 minuten alweer terug zijn. "Oke dan zie ik je morgen weer op school" zei Sandra. "Tot morgen op school" zei ik. We liepen naar beneden en ik liep direct door naar buiten. "Doeii" riep ik en ik zwaaide haar nog uit tot ik haar niet meer zag, ik was binnen 10 minuten weer thuis, ik liep direct door naar mijn kamer, ik deed mijn pyjama aan en ging in bed liggen want ik was vreselijk moe, ik sloot mijn ogen en niet veel later viel ik in slaap, met de gedachten dat het morgen de dag is dat Maria weg moet en dat Sandra en ik er voor gaan zorgen dat alles weer goed komt.

MORGEN GA IK VERDER!

Niet doorgaan?
Why not?

Reageer (2)

  • IOnlyLoveYou

    super!
    snel verder hé

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    goed plan xD

    snel verder

    x.x M

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen