NOU HIER IS DIE DAN xD SORRY IK BEN DIT WEEKEN WEZEN LOGEREN DUS KON BIJNA NIKS MAKEN, GISTERANVOND HAD IK VOLGENS MIJ 1 GEMAAKT.

Doorgaan?

Jaa
Nee

We are going to the toilet.
^^ Dat is Kevin, ziet er best wel hot uit om eerlijk te zijn maar dat zijn ze alledrie ^^

Naomi POV.
Ik werd langzaam wakker van een zonnenstraal in mijn gezicht, ik stond op, vandaag nog naar school en dan vakantie, maar toen ik aan Maria dacht was ik niet zo blij meer, zonder haar op vakantie naar Texas. "Naomi wakker worden, je moet nog eten en douchen" riep Jane van beneden. "Oke" riep ik. Ik stond op en pakte schone kleren en douche spullen, ik stapte de douche in en deed mijn douche ritueel, Maria zou vandaag alleen nog naar school gaan en om 6 uur 's avonds gaat ze weg. Ik hoop dat het plan van Sandra en mij gaat lukken zodat ze niet weg hoeft, want het Internaat staat ergen in Engeland. Toen ik klaar was met douchen deed ik mijn kleren aan en daarna stijlde ik mijn haar, ik liep naar beneden en daar zat Maria aan de keukentafel naar haat eten te staren. Ik pakte ook een ontbijtje en toen ik het op had pakte ik boven mijn tas in en liep ermee naar beneden. "Ben je klaar om te gaan?" vroeg ik. "Ja" zei Maria. Ze pakte haar tas en samen liepen we naar onze fietsen, toen we op weg naar school gingen was ze de hele weg stil, we kwamen volgens mij iets te laat want er was niemand meer op het plein, we zetten onze fietsen in het fietsenhok en liepen naar binnen, we pakten de boeken die we nodig hadden en renden snel naar de klas. "Dus jullie dachten toch nog te komen" zei de docent van Biologie. "Ja sorry meneer" zei ik. "Sorry meneer" zei Maria. "Nou ga maar zitten" zei de docent, we gingen achteraan zitten waar 3 tafels naast elkaar stonden want Sandra zat er ook aan, ik zat nu tussen Sandra en Maria. "Nou vandaag moeten we beginnen want vanavond moet ze weg" fluisterde ik tegen Sandra. "Ja ik weet het we doen het ik de pauze" fluisterde Sandra terug. De les verliep saai, daarna hadden we nog Engels en tekenen. Nu is het pauze. "Ik ga even naar de wc" zei ik. "Ik moet ook" zei Sandra. "Oke dan ga ik vast in de kantine zitten" zei Maria. "Tot zo" zieden Sandra en ik, en we liepen snel naar de directeur.

Niet doorgaan?
Why not?

Reageer (2)

  • IOnlyLoveYou

    super!
    snél verder héé!, die titel.. klag dubbel... xD

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    super !!!

    snel verder hea

    x.x M

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen