Nou eindelijk is hij er! Ik heb niet veel inspiratie voor deze en ik moet erover nadenken hoe waar en wanneer de personen JB ontmoeten.

I don't have it, She has!
Naomi POV.
Sandra en ik lopen nu naar de directeur, we moesten 1 trap oplopen en toen waren we er. Sandra en ik keken elkaar aan en daarna keek ik naar de deur, ik klopte erop. "Binnen" hoorde ik de stem van de directeur zeggen. Sandra en ik liepen de kamer binnen. "Ah waar komen jullie voor?" vroeg de directeur die naar ons keek. "We moeten u iets belangrijkers vertellen" zei Sandra. "Ga maar zitten" zei de directeur en hij wees naar 2 stoelen voor zich. We liepen naar de stoelen en gingen erop zitten. "We wouden het hebben over Sarah, u weet wel dat meisje die zei dat Maria aan de drugs is" zei ik. "Ja" zei de directeur, ik hoorde een geluid achter me, ik keek om en zag nog net een schim verdwijnen. "Dus wat wouden jullie vertellen over haar?" vroeg de directeur. "We denken dat ze zelf drugs gebruikt" zeiden Sandra en ik tegelijk. "Hebben jullie bewijs?" vroeg de directeur. "Ja haar kluisje" zei ik. "Kom maar mee dan" zei de directeur, ik hoorde weer een geluid achter me. We stonden op en liepen met de directeur naar de kluisjes. Hij had een sleutel en daarmee maakte hij het kluisje van Sarah open. "Dus waar licht het?" vroeg de directeur die niet begrijpend naar ons keek. "I.. Ik heb geen idee" stotterde ik. "Hallo meneer" zei Sarah die achter ons kwam staan. "Hey Sarah, ik heb van deze 2 meisjes gehoord dat je drugs gebruikt" zei de directeur. "Daar is niks van waar, Naomi doet dat altijd samen met Maria" zei Sarah schijnheilig. "Is dat waar Naomi?" vroeg de directeur die boos naar me keek. "Nee tuurlijk niet" zei ik en ik keek Sandra even aan. "Heb je bewijs dat Naomi dat doet?" vroeg Sandra aan Sarah. "Ja ze heeft het in haar kluisje liggen" zei Sarah. "Dames loop maar even mee" zei de directeur, ik keek nerveus naar Sandra en we liepen naar mijn kluisje.


Ik moet nu eten!

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen